شهردار اهواز با تاکید بر اینکه مطابق برنامه ریزی های انجام شده، هر هفته یک پروژه شهری در این کلانشهر افتتاح خواهد شد گفت: رونمایی از سومین گروه خودرویی پخش آسفالت شهرداری اهواز از جمله این پروژه ها است.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱ 12 October 2023

رضا امینی در جریان آیین رونمایی از سومین اکیپ خودرویی پخش آسفالت اظهارکرد: با تلاش‌های انجام شده توسط کارکنان شهرداری، هر هفته شاهد افتتاح یک پروژه شهری به شهروندان خواهیم بود.

وی با اشاره به ماموریت های متعدد شهرداری در رسیدگی به معابر و خیابان ها به ویژه در انجام پروژه های آسفالت شهری افزود: این نکته باید در نظر گرفته شود که مساحت شهر اهواز با ۲۰۰ میلیون متر مربع است که سومین گستردگی را میان دیگر شهرهای کشور داراست.

شهردار اهواز با بیان اینکه در اهواز نزدیک به ۳۰ میلیون متر مربع معبر و جاده موجود است ادامه داد: با افزایش تولید کارخانه آسفالت از ۷۰ تن به ۱۲۰ تن و خرید اکیپ سوم خودروهای پخش آسفالت به میزان ۵۰۰ میلیارد ریال، درنظر داریم تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر حدود ۱۰ میلیون متر مربع آسفالت انجام شود.

امینی تاکید کرد: با توجه به حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و همت کارکنان و کارشناسان سازمان عمران، افق برنامه‌ریزی شده دور از دسترس نیست.

این مقام مسئول بازخورد شهروندان از تلاش‌های انجام شده توسط شهرداری را همراه با نشاط و امیدواری اعلام و تصریح کرد: به موازات انجام پروژه‌های آسفالت، شهرداری اهواز برنامه ریزی لازم را جهت جدول گذاری معابر و ارتقای فضای سبز شهری انجام داده است.

امینی به دیگر برنامه‌های شهرداری اشاره و ادامه داد: از هفته آینده پروژه مهمی مانند باز زنده‌سازی کارون را آغاز خواهیم کرد، ضمن آن که برنامه‌ریزی لازم جهت طراحی و اجرای ورودی‌های شهر که مورد توجه سایر مسافران و وارد شوندگان به شهر اهواز است را انجام خواهد داد.

وی همچنین به شایعاتی با موضوع اختلاف نظر اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار واکنش نشان داد و گفت: به‌رغم این شایعات، شهرداری و شورای اسلامی شهر متعهد به انجام خدمت صادقانه و جهادی بدون وقفه و بدون توجه به حواشی به شهروندان هستند.

در ادامه رونمایی از اکیپ سوم خودروهای پخش آسفالت، سیاوش محمودی عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه شهرداری اهواز در ریل خدمتگزاری به شهروندان قرار دارد گفت: در دوره ششم شورای اسلامی شهر، سرمایه‌های اجتماعی شهرداری به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

وی در این زمینه افزود: ماشین آلات سازمان خدمات موتوری از هشت خودرو فعال به ۸۸ خودرو افزایش پیدا کرده است. همچنین در زمینه پسماندها خانگی سومین سلول دفن پسماند در حال احداث است.

وی راه تداوم خدمت در این سطح را ثبات مدیریت دانست و گفت: شهروندان شاهد تلاش‌های صورت گرفته هستند، ضمن آنکه این تلاش‌ها بایستی مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرد.

وی همچنین افزود: تولید کارخانه آسفالت از ۷۰ تن در روز به ۱۲۰ تن رسیده که در نوع خود یک رکورد جدید در بحث مدیریت شهری است.

محمودی در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حمایت از مدیران انقلابی و جهادی ابراز امیدواری کرد: سایر کارکنان شهرداری در تداوم خدمت و ایجاد رضایتمندی شهروندان تلاش کنند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار