مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان کل تخلفات رخ داده در حوزه محیط زیست را ظرف 6 ماهه اول سال جاری ۴۷۷ مورد عنوان کرد و گفت: ظرف این مدت ۵۰۳ نفر متخلف شناسایی، ۱۰۴ پرونده مختومه و ۴۶۹ پرونده نیز در جریان است.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰ 09 October 2023

به گزارش تابناک لرستان، علی سالاروند با اشاره به اینکه ظرف شش ماهه گذشته ۵۱ مورد صید غیر مجاز آبزیان و ۸ مورد شکار غیر مجاز در استان کشف شده است، عنوان کرد: همچنین ظرف این مدت ۱۶ مورد شکار غیر مجاز پستانداران، ۳۲ مورد زنده گیری پرندگان و ۱۰ مورد زنده گیری پستانداران کشف شده است.

وی تعداد زنده گیری غیر مجاز خزندگان را یک مورد عنوان کرد و افزود: ظرف این مدت ۹۴ مورد شروع به شکار و صید را هم داشته‌ایم، علاوه بر این ۴ مورد نگهداری و خرید و فروش و تاکسیدرمی حیات وحش زنده و غیر زنده کشف شده است.

به گفته مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در شش ماه اول سال جاری ۸ مورد سلاح غیر مجاز، ۳ قبضه سلاح جنگی و ۵۳ مورد نیز سلاح مجاز کشف شده است.

سالاروند تعداد ادوات و وسایل کشف شده را ۸۶۶ مورد عنوان کرد و گفت: ظرف این مدت ۲۲۸ آلودگی زیست محیطی شناسایی و ۲۹۵ اخطار زیست محیطی صادر شد.

وی میزان تخریب محیط زیست را ۷۹ هکتار اعلام کرد و گفت: میزان تعلیف غیر مجاز دام نیز در شش ماهه اول سال جاری ۴۲ مورد با ۱۵ هزار و ۴۲۵ راس بود.

به گفته مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در شش ماهه اول سال جاری در ۱۴۰ هکتار از مناطق تحت مدیریت محیط زیست آتش سوزی رخ داد.

سالاروند کل تخلفات رخ داده در حوزه محیط را ظرف شش ماهه اول سال جاری ۴۷۷ مورد عنوان کرد و گفت: ظرف این مدت ۵۰۳ نفر متخلف شناسایی، ۱۰۴ پرونده مختومه و ۴۶۹ پرونده نیز در جریان است.
منبع/فارس

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار