مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌‌آباد با اشاره به خرید امتیاز یک تیم از دسته سوم خوزستان برای استان، گفت: قرار است تیم خریداری شده که به عنوان تیم «ب»خیبر مطرح است، پشتوانه‌ای برای تیم اصلی خیبر باشد.
کد خبر: ۱۱۳۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵ 08 October 2023

به گزارش تابناک لرستان، فرزاد کمالوند امروز در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به خرید یک امتیاز لیگ دسته سومی برای استان، اظهار کرد: مالک باشگاه خیبر در راستای مسوولیت‌های اجتماعی و برای رشد و شکوفایی جوانان خرم آباد هفته گذشته دستور خرید یک امتیاز از لیک دسته سوم به عنوان تیم دوم خیبر را صادر کرد.

وی بیان کرد: امروز صبح و بر اساس توافق یک تیم از دسته سوم خوزستان برای استان خریداری شد.

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد گفت: امتیاز این تیم به استان واگذار شده است، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است کادر فنی و بازیکنان از جوانان بومی انتخاب شود.

کمالوند تاکید کرد: به دنبال این هستیم که تیم خریداری شده که به عنوان تیم ب خیبر مطرح است، پشتوانه‌ای برای تیم اصلی خیبر باشد.

وی با تاکید بر بومی بودن کادر فنی و بازیکنان تیم ب خیبر، گفت: سرمربی تیم ب خیبر فرزاد بهاری از بازیکنان و مربیان سابق تیم خیبر است.

مدیرعامل باشگاه خیبر خاطر نشان کرد: از این تریبون هم اعلام می‌کنم هر کدام از جوانان خرم آبادی بین ۲۰ تا ۲۳ سال که تمایل دارند می‌توانند در تیم ب خیبر حضور داشته باشند.
منبع/فارس

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار