استاندار یزد:
استاندار یزد یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان بافق را تکمیل بیمارستان 96 تختخوابی دانست و گفت: به منظور تسریع در روند تکمیل پروژه مذکور، در هفته آتی 50 میلیارد تومان اعتبار به پروژه تزریق می شود.
کد خبر: ۱۱۳۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰ 07 October 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد،مهران فاطمی در نشست بررسی و تصمیم گیری پیرامون مسائل اولویت دار شهرستان بافق با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد با اشاره به اهتمام جدی تیم مدیریتی استان به حل مسائل و مشکلات موجود در شهرستان ها، اظهار کرد: در این راستا، سلسله جلساتی با حضور نمایندگان هر شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی و محلی برگزار و تصمیمات لازم برای حل مسائل اساسی شهرستان ها اتخاذ می شود.

استاندار یزد در همین راستا افزود: در این نشست، 11 مسئله و پروژه اولویت دار شهرستان بافق از منظر نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مسئولین شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر مطرح و مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

مهران فاطمی یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان بافق را «تکمیل بیمارستان 96 تختخوابی» دانست و خاطرنشان کرد: به منظور تسریع در روند تکمیل پروژه مذکور، در هفته آتی 50 میلیارد تومان اعتبار به پروژه تزریق می شود.

استاندار یزد با بیان اینکه به دانشگاه علوم پزشکی بر تکمیل پروژه تا دهه فجر سالجاری تاکید شده است، تصریح کرد: در صورت عدم بروز مشکل در روند اجرای پروژه، این بیمارستان تا دهه فجر تکمیل و مردم از آن منتفع می شوند.

وی در ادامه یکی از موضوعات مورد بررسی در نشست را «ایجاد پهنه ریلی در شهرستان بافق» عنوان و با اشاره به پیگیری های استان در زمینه راه اندازی شرکت «یزد ریل» خاطرنشان کرد: ایجاد پهنه ریلی شهرستان بافق در قالب یک شهرک صنعتی غیر دولتی، با عاملیت شرکت یزد ریل دنبال می شود.

عالی ترین مقام اجرایی استان افزود: پس از بررسی و تصویب طرح جامع مطالعاتی پهنه مذکور، فرآیندهای بعدی از جمله واگذاری زمین و سرمایه گذاری و ... صورت می گیرد.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش «پرورش تیلاپیا» را یکی از ظرفیت ها و نقاط قوت شهرستان بافق دانست و اظهارداشت: تصمیمات خوبی جهت حل مشکلات آبی شهرک تیلاپیا شهرستان بافق اخذ شد.

فاطمی همچنین به مسائل مربوط به طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بافق اشاره و تصریح کرد: با توجه به مشکلات مربوط به بافت اراضی، به منظور عدم ایجاد مشکلاتی پس از ساخت واحدها، مقرر شد آزمایش ژئوتکنیک انجام شود.

استاندار یزد در ادامه از ماموریت به تیمی جهت بررسی اراضی شهر بافق؛ ظرف مدت یک هفته خبرداد و اضافه کرد: براساس گزارش های میدانی این تیم در شورای مسکن استان، موضوع اراضی طرح نهضت ملی مسکن بافق تعیین تکلیف و فرآیندهای مربوط به آن با جدیت دنبال می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار