مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان از پرداخت حدود ۴۳.۵ میلیارد تومان پاداش به ۱۸۳ هزار مشترک بخش خانگی تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰ 06 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، سید احمد موسوی عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: حدود ۴۳.۵ میلیارد تومان پاداش به ۱۸۳ هزار مشترک بخش خانگی گلستان در راستای طرح تشویقی وزارت نیرو پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان گفت: با برنامه ریزی و اجرای طرح‌های تشویقی برای مشترکان بخش پ‌های صنعتی، کشاورزی و خانگی توانستیم با کمترین آسیب، پیک تابستان امسال را پشت سر بگذاریم.

وی عنوان کرد: گلستانی‌ها از اجرای طرح پاداش مصارف خانگی یک مساوی ۲۰ در سال جاری بخوبی استقبال کرده‌اند و این مبلغ در قبوض آن‌ها بستانکار خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان بیان کرد: در ماه‌های آتی هم میزان پاداش قابل پرداخت برای مشترکین بخش‌های کشاورزی و صنعتی متناسب با میزان همکاری در مدیریت بار استان، محاسبه و از طریق صورتحساب‌های برق مصرفی پرداخت می‌شود.

موسوی یادآور شد: عبور موفق از شرایط پیک جز با همراهی همه مشترکین امکان پذیر نیست، به همین دلیل از همه مشترکان و ارگان‌ها و نهاد‌ها که در ایام پیک، شرکت توزیع برق گلستان را همراهی کرده‌اند، قدردانی می‌کنیم.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار