معامله امتیاز طرح نهضت ملی مسکن منجر به لغو امتیاز متقاضی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱ 30 September 2023

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مبادرت به خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع و بدون وجاهت قانونی است و با دفاتر ثبت اسناد و مشاوران املاک که در این فعالیت مشارکت دارند ،برخورد می شود.
حسن کحال‌زاده، افزود: یکی از اهداف اجرای طرح نهضت ملی مسکن، بسترسازی و فراهم آوردن زمینه رونق تولید در حوزه مسکن و ساختمان و تعادل در عرضه و تقاضای مسکن بوده است.
وی گفت: این طرح پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و در راستای کاهش معضلات تامین مسکن برای متقاضیان واقعی با در اختیار گذاشتن زمین ارزان قیمت اقساطی برای واحدها اجرایی شده است، بنابراین مردم نباید اجازه دهند که فرصت طلبان با خرید و فروش امتیاز در این طرح اخلال ایجاد کنند.
رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: اقدام به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز طرح اقدام ملی مسکن، با توجه به ناآگاهی برخی خریداران امتیازها و نیز انجام نشدن فرآیند انتخاب واحد و انعقاد قرارداد واگذاری، منجر به سوءاستفاده و تضییع حقوق خریداران امتیازها و در نهایت درگیری طرح ها با پرونده‌های حقوقی و قضائی ناشی از این تخلفات و جرایم خواهد شد.
کحال‌زاده گفت:: هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و دیگر طرح‌های حمایتی تامین مسکن وزارت راه و شهرسازی از طریق ثبت‌نام کنندگان در طرح‌ها، مشاوران املاک، افراد و طرق مختلف ممنوع بوده و می‌تواند منجر به ابطال ثبت‌نام اولیه و حذف از طرح‌ها شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار