شهردار منطقه سه شیراز احداث بند کنترل سیلاب در بالادست شهرک سعدی را ضرورتی برای ارتقای ایمنی در این شهرک عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۲۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹ 01 October 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: افضلی افزود: احداث این پروژه می تواند تاثیر بسزایی در رفاه و آسایش و آرامش خاطر شهروندان داشته باشد.
سید محمد جواد افضلی با بیان اینکه رسالت این شهرداری عمران و آبادانی منطقه و افزایش خدمات محلی بویژه در محله های کمتر برخوردار منطقه است، احداث سیل بند در بالادست شهرک سعدی را پروژه ای مهم و زیرساختی در این شهرک برشمرد و اظهار داشت: با همکاری شهروندان فهیم و همچنین تعامل و همکاری دیگر دستگاه های خدمات رسان نظیر مدیریت بحران استانداری فارس، اداره راه و شهرسازی، منابع طبیعی و... خوشبختانه زمینه اجرای این طرح فراهم شده است.
وی از عملیات تسطیح فضای پیرامونی احداث طرح سیل بند بالادست شهرک سعدی خبر داد و گفت: این عملیات از سوی همکارانمان در سازمان عمران شهرداری شیراز در حال انجام است .
شهردار منطقه سه با تاکید بر اینکه عدم احداث سیل بند در بالادست شهرک سعدی و سرازیر شدن حجم بالایی از آبهای سطحی ممکن است در فصول بارندگی خطراتی را برای شهروندان حادث نماید، ابراز امیدواری کرد: اجرای این پروژه بتواند سیلاب احتمالی و خطرات ناشی از آن را تا حدود زیادی مدیریت و کنترل کند.

برچسب ها: سیل بند ، شهرک سعدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار