فرماندار شهرستان ازنا بنری که اخیرا با محتوای سخنان مقام معظم رهبری در خصوص تلنگر به بانک‌ها در خصوص عدم بنگاه‌داری در میدان ولیعصر تهران نصب شده و شبانه جمع شده بود را در مقابل فرمانداری این شهرستان نصب کرد و بر توجه و اجرای منویات رهبری انقلاب در این زمینه تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴ 01 October 2023

به گزارش تابناک لرستان، روز گذشته با دستور محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا، بنری که اخیرا با محتوای سخنان مقام معظم رهبری در خصوص تلنگر به بانک‌ها در خصوص عدم بنگاه‌داری در میدان ولیعصر تهران نصب شده و شبانه جمع شده بود، در مقابل فرمانداری این شهرستان نصب شد.

این تابلو اشاره به انتقاد رهبر معظم انقلاب از رویه بانک‌ها در بنگاه داری دارد.


فرماندار ازنا گفت: اجرای منویات مقام معظم رهبری برای همه مسوولان و مدیران در سطوح مختلف لازم الاجرا بوده و تجربه ثابت کرده عمل به منویات ایشان راهگشای مشکلات در حوزه‌های مختلف است.

وی افزود: دغدغه رهبر معظم انقلاب در خصوص عدم بنگاه داری بانک‌ها موضوعی است که می‌بایست مورد توجه قرار گیرد و با توجه به اهمیتی که این موضوع دارد نباید خدایی ناکرده سخن ایشان روی زمین بماند.

فاتحی عنوان کرد: ما نیز در فرمانداری ازنا پیرو منویات حضرت آقا تصمیم گرفتیم با نصب تابلویی که اخیرا با مضمون مورد اشاره در میدان ولیعصر تهران نصب شده بود، در مقابل فرمانداری، بر اهمیت این موضوع و لزوم اجرای آن تاکید کنیم.

شایان ذکر است این اقدام فرمانداری ازنا در ترویج و تاکید بر اجرای مطالبه مقام معظم رهبری، مورد توجه کاربران فضای مجازی نیز قرار گرفته است.
منبع/فارس

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار