معاون سازمان حمل و نقل مسافر شهری کرمانشاه با اشاره به اعلام نرخ مصوب سرویس مدارس در کرمانشاه تا هفته آینده، گفت: کمبودی در سرویس برای مدارس نداریم.
کد خبر: ۱۱۲۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳ 28 September 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهز هوشنگ احمدی با اشاره ساماندهی حمل و نقل مسافر شهری با آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: در مرحله نخست با تشکیل کارگروه ماده ۱۸ بر حسب وظیفه خود با همکاری دستگاه‌های اجرایی عضو این کارگروه از جمله آموزش و پرورش، انجمن اولیا و مربیان و شهرداری هر ساله نرخ مصوب کرایه حمل و نقل را پیش بینی و به شورای شهر تحویل خواهد داد.

وی افزود: امسال نیز طبق روال هرسال این نرخ از سوی اعضای کارگروه ماده ۱۸ تعیین و به شورای شهر تحویل داده شده و در مرحله بعد معرفی شرکت‌های حمل و نقل دانش آموزی دارای صلاحیت انجام گرفته که امسال حدود ۵۰ شرکت دارای صلاحیت و مجاز را به آموزش و پرورش معرفی شده‌اند.

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل مسافر شهری استان کرمانشاه تصریح کرد: شرکت‌های معرفی شده به آموزش و پرورش برای حمل و نقل دانش آموزان بین نواحی مختلف تقسیم بندی خواهند شد و بر اساس آئین نامه موجود هیچ مدرسه و دانش آموزی نمی‌تواند سر خود و بدون هماهنگی و مجوز در این امر ورود کند.

احمدی با تاکید بر اینکه نرخ مصوب حمل و نقل هر دانش آموز در مرحله بررسی است، خاطر نشان کرد: این نرخ از سوی شورای شهر و فرمانداری پس از تأیید نهایی تا اواخر هفته آینده اعلام و در اختیار مدارس و اولیا دانش آموزان قرار خواهد گرفت و تا آن زمان مدارس موظف به ساماندهی سرویس مدارس و جابه جایی دانش آموزان را باید انجام دهند.

وی ادامه داد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده در حوزه تأمین سرویس مدارس و رانندگان آنها امسال کمبود سرویس و وسیله نقلیه برای جابه جایی دانش آموزان پیش بینی نشده بلکه به تعداد مورد نیاز در حال حاضر موجود شده است.

احمدی در پایان تقاضا کرد: از تمامی والدین تقاضا می‌شود با هیچ خودروی متفرقه‌ای قرارداد نبندند و حتماً از سرویس‌هایی که از سوی مدارس معرفی می‌شوند برای فرزندان خود استفاده کنند چرا که هم به لحاظ فنی خودرو و هم به لحاظ صلاحیت رانندگان شرایط مورد نیاز سنجیده شده و دارای هویت مشخص سوی سازمان حمل و نقل و آموزش و پرورش هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار