کد خبر: ۱۱۲۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ 27 September 2023

با شروع سال تحصیلی جدید، خرید لوازم تحریر برای دانش‌آموزان و والدین یکی از مهم‌ترین کارهاست. انتخاب لوازم تحریر مناسب می‌تواند بر کیفیت یادگیری، خلاقیت و انگیزه‌ی دانش‌آموزان تاثیر مثبت بگذارد.

هر سال تحصیلی، دانش‌آموزان با درس‌های جدید و مطالب پیچیده‌تر روبرو می‌شوند. و در نتیجه نیازهای آن‌ها در زمینه‌ی لوازم تحریر نیز متفاوت می‌شود. بنابراین، قبل از خرید لوازم تحریر، باید به سن و مقطع تحصیلی فرزند خود توجه کنید و لوازم تحریر مناسب را برای او انتخاب کنید.

لوازم تحریر: راهنمای خرید و استفاده

فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسدارن با گرد هم آوردن مجموعه‌ای کم‌نظیر از انواع لوازم تحریر و برندهای معتبر امکان انتخاب و انجام بهترین و مقرون‌ به صرفه‌ترین خرید را برای شما فراهم آورده است. در ادامه به معرفی برخی از محصولات این فروشگاه اینترنتی می‌پردازیم.

انواع مداد:

هنگامی که به مفهوم نوشتن و طراحی فکر می‌کنیم، اولین ابزاری که تصویرش در ذهن بسیاری از ما نقش می‌بندد، مداد است!

مداد، یک از قدیمی‌ترین، پرکاربردترین و نوستالژیک‌ترین محصولاتی است که بشر بیشتر از ۵ قرن است که با آن هر آنچه در سرش می‌گذرد را بر سفیدی کاغذ ثبت می‌کند.

مداد فابر کاستل:

قدیمی‌ترین تولیدکننده فعال مداد در جهان برند فابر کاستل است. فابر کاستل (Faber-Castell) به طور رسمی در سال ۱۷۶۱ تأسیس شد و بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین کارخانۀ تولید خودکار و مداد و سایر نوشت‌افزارهای مورد استفاده است.

مداد‌ فابر کاستل یکی از برترین و معتبرترین محصولات در دنیای لوازم تحریر و هنری است. این مدادها با کیفیت بالا و طراحی زیبا، به عنوان انتخابی ایده‌آل برای همه‌ی کاربردها شناخته می‌شوند.

مداد فانتزی فابر کاستل:

انواع مداد فانتزی فابر کاستل با طرح‌ های‌ فانتزی و جذاب مورد توجه دانش آموزان و کودکان و بزرگسالان خوش ذوق قرار دارد.

به طور کلی، مدادهای فابر کاستل با کیفیت بالا، طراحی زیبا و کاربرد گسترده، انتخابی ایده‌آل برای هر فردی هستند که به دنبال مدادی با عملکرد برتر و کیفیت عالی می‌گردد. با خرید مداد فابر کاستل، می‌توانید آثار هنری زیبا و خلاقانه‌ای را به وجود آورید.

مداد استدلر:

مداد استدلر یکی از بهترین مدادهایی است که می‌توانید برای نوشتن، طراحی و انجام کارهای دیگر استفاده کنید. این مداد دارای نوک تیز و مقاوم، بدنه‌ای سبک و راحت و پاک‌کنی کارآمد است. مداد استدلر در رنگ‌ها و سختی‌های مختلفی عرضه می‌شود تا بتوانید بر اساس نیاز و سلیقه‌تان انتخاب کنید. این مداد با کیفیت بالا و قیمت مناسب، یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال یک مداد حرفه‌ای و با دوام است.

مداد پنتر:

مداد های پنتر از بهترین مواد اولیه ساخته شده‌اند و با دقت بالا تولید می‌شوند. این مدادها دارای رنگ‌های زنده و زیبا هستند و می‌توانند نیازهای هنرمندان، نقاشان و دانش‌آموزان را به بهترین شکل ممکن برآورده کنند. همچنین، با توجه به کیفیت بالا، مدادهای رنگی پنتر به عنوان یکی از انتخاب‌های اصلی در مدارس و مراکز هنری شناخته می‌شوند.

خودکار : ابزار کارآمدی برای تحصیل و کار

خودکارها یکی از پرکاربرد‌ترین ابزار نوشتن هستند که در زندگی روزمره ما استفاده‌های مختلفی دارند. خودکار انواع مختلفی دارد که روان‌نویس، خودنویس و حتی برخی ماژیک‌ها (Highlighter) در این دسته قرار می‌گیرند.

خودکار فابر کاستل:

خودکار فابر کاستل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای نوشتن، طراحی و همچنین استفاده‌های روزمره است. این خودکارها با کیفیت بالا و طراحی زیبا، محصولاتی منحصربه‌فرد در دنیای لوازم التحریر هستند که توانسته‌اند تمامی افرادی که به دنبال خودکاری با عملکرد برتر هستند را جذب کند.

خودکار استدلر:

خودکار استدلر یک ابزار نوشتن مناسب برای دانشجویان، دانش‌آموزان، اساتید و کارمندان است که با طراحی ساده و شیک، راحتی و دقت را در نوشتن فراهم می‌کند. خودکار استدلر دارای نوک توپی با قطر‌های مختلف است که بسته به نوع کاربرد، می‌توانید از آن‌ها انتخاب کنید. همچنین، جوهر خودکار استدلر با فرمولاسیون منحصر به فرد، دارای خشک شدن سریع و پایدار بودن بالا در برابر پاک ‌کن و آب است.

خودکار اشنایدر:

برند لوازم تحریر اشنایدر اکنون بیش از 80 سال تاریخ را در سابقه ساخت و تولید انواع لوازم تحریر و نوشت افزار در خود دارد. سال 1938 نقطۀ آغاز فعالیت کریستیان اشنایدر (Christian Schneider)، مؤسس شرکت اشنایدر، با تولید قطعات یدک کارخانه‌ها ثبت شد. این درست در زمانی بود که در آمریکا، اختراع خودکار به ثبت جهانی رسیده بود.

لوازم تحریر: راهنمای خرید و استفاده

پاک کن و انواع آن:

سوالی که بهتر است هنگام خرید پاک کن از خود بپرسید این است: قرار است با این پاک کن چه چیزی را پاک کنم؟ جوهر خودکار؟ مداد؟ یا چیزهای دیگر؟ باید گفت که در حالت کلی چهار دسته پاک کن بر اساس مواد تشکیل‌دهنده وجود دارد و هر کدام برای مصرف خاصی استفاده می‌شود؛

پاک کن‌ معمولی وینیل (Vinyl erasers): پاک کن‌های معمولی وینیل یکی از سخت‌ترین و در واقع بادوام‌ترین پاک کن‌هایی است که از ترکیب پلاستیک با وینیل تولید شده است.

پاک کن معمولی لاستیکی (Rubber eraser): پاک کن معمولی لاستیکی از رایج‌ترین پاک‌‌کن‌هایی است که تاکنون با آن آشنا شده‌اید. در بسیاری از مدارس جهان از این پاک کن استفاده می‌شود. پاک کن صورتی (Pink Eraser)، نام دیگری است که این نوع پاک کن را به آن می‌شناسند.

پاک کن صابونی (Gum erasers): پاک کن صابونی بسیار نرم و منعطف است و به طور معمول برای پاک کردن قسمت‌های زیادی از سطوح کاغذ که به جوهر و مداد آغشته شده، استفاده می‌شود. جنس این نوع از پاک کن‌ها از لاستیک بوده ولی از انعطاف بالایی برخوردارند.

پاک کن خمیری (Kneaded erasers): پاک‌ کن خمیری یکی دیگر از انواع پاک کن است که طرفداران بسیاری در بین مصرف‌کنندگان دارد اما بیشترین طرفداران این مدل پاک کن، هنرمندان و نقاشان هستند.

لوازم تحریر: راهنمای خرید و استفاده

مزایای خرید از فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران:

تنوع محصول و برند:

در این فروشگاه معتبر، از برترین انواع برند لوازم تحریر داخلی و خارجی بهره‌مند خواهید شد. از نام‌های معروف مانند فابر کاستل، استدلر، پنتر، زبرا، اشنایدر تا مپد و اونر؛ همگی با مجموعه‌ای از بهترین محصولاتشان در اینجا حضور دارند. شما به راحتی می‌توانید بین این برندها گردش کنید و خریدی شگفت‌انگیز را آغاز کنید.

ارسال فوری سفارشات:

با خدمات ارسال فوری سفارشات فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران، می‌توانید سفارش خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. شما با اطمینان می‌توانید بدون هیچ تردیدی، انتظار دسترسی به خرید لوازم تحریر تخفیف دار، در کوتاه‌ترین زمان ممکن را داشته باشید. شهر کتاب پاسداران، هر لحظه را به عنوان مهم‌ترین و با ارزش‌ترین لحظه می‌داند و هر سفارشی را به سرعت به درب منزل شما ارسال می‌کند.

تضمین اصالت کالا و رضایت شما با ضمانت بازگشت کالا:

یک مفهوم مهم که همیشه در ذهن مشتریان وجود دارد، رضایت از خرید خود است. شما هنگام خرید از فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران، به عنوان یک مشتری محترم، از ضمانتی محکم برخوردار خواهید بود. اینجا، به کیفیت محصولات و خدمات ارائه‌شده اعتماد دارند و به همین دلیل، در صورت نیاز به تغییر یا بازگشت کالا، آماده‌اند تا خواسته‌ی شما را برآورده کنند.

تخفیف و جشنواره:

با انتخاب و خرید لوازم تحریر و محصولات نوشت افزاری خود از فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران از تخفیف برخوردار خواهید شد. این فروشگاه با برگزاری جشنواره‌و ارائه تخفیف دائمی روی محصولات خود امکان یک خرید ارزان و مقرون به صرفه را برای شما فراهم آورده است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار