کد خبر: ۱۱۲۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹ 25 September 2023

با شروع سال تحصیلی جدید، دانش آموزان باید به ملزومات تحصیلی خود اهمیت دهند. ملزومات تحصیلی شامل انواع دفتر نظیر دفتر نقاشی، انواع مداد و مداد رنگی، کاغذ و خودکارلوازم هنری نظیر مداد شمعی و پاستل و غیره هستند. این ملزومات به دانش آموزان کمک می‌کنند تا دروس خود را بهتر یاد بگیرند و عملکرد خود را در امتحانات بالا ببرند.

نقش‌های پاییزی در دفتر نقاشی!

برای خرید ملزومات تحصیلی، دانش آموزان می‌توانند از فروشگاه‌های مختلف استفاده کنند. بعضی از این فروشگاه‌ها نظیر فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران تخفیف‌های ویژه‌ای را نیز برای دانش آموزان ارائه می‌دهند. با استفاده از این فرصت‌ها، دانش آموزان می‌توانند ملزومات تحصیلی خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کنند. در ادامه به معرفی برخی از محصولات موجو در این فروشگاه می‌پردازیم.

انواع دفتر:

در این روزها تنوع محصولات لوازم تحریر، بخصوص دفتر، به عنوان پراستفاده‌ترین و پرکاربردترین کالایی که همیشه در سبد خرید مخاطبان و مصرف‌کنندگان در هر گروه و ردۀ سنی و شغلی حضور دارد، آنقدر زیاد است که بدون اغراق شاید هیچ‌کس در پیدا کردن دفتر مورد علاقه و متناسب با سلیقه و کارکردش به مشکلی بر نخورد.

دفترها انواع مختلفی دارند و بنابر کابرد مورد نیازتان برخی از آنها برای استفاده مناسب‌تر از سایرین هستند. به طور کلی، دفترها از نظر نوع جلد (کاغذی، مقوایی، فانتزی، جلد سخت و جلد نرم)، طراحی صفحات داخلی (دفتر شطرنجی، دفتر نقاشی، دفتر زبان و…) و نحوه صحافی یا چگونگی پیوست کاغذها به جلد (سیمی، دوختی یا چسبی) متفاوت هستند.

دفتر نقاشی:

دفتر نقاشی و طراحی ابزاری است که هر فرد خلاق برای آن که به ایده‌هایش نمودی بیرونی دهد، نیازش دارد. فرقی نمی‌کند که این ایده‌ها در راستای انجام پروژه‌ای خاص باشد که روی آن کار می‌کند یا بارقه‌هایی شهودی و برآمده از انتزاع.

انواع دفتر نقاشی و طراحی جذاب:

دفتر طراحی و نقاشی فانتزی: دفتر نقاشی فانتزی نوعی دفتر است که برای ثبت و نمایش آثار هنری استفاده می‌شود. جلد این دفتر معمولاً با طرح‌ها و رنگ‌های جذاب و خلاقانه طراحی شده است تا خلاقیت و احساسات هنرمند را منعکس کند.

دفتر نقاشی و طراحی دخترانه: دفتر نقاشی و طراحی دخترانه عموما مطابق با سلیقه و روحیه هنرمندان و دانش آموزان دختر طراحی می‌شود و دارای طرح‌ها و رنگ‌هایی زیبا و جذاب است.

دفتر نقاشی و طراحی پسرانه: دفتر نقاشی پسرانه شکلی از دفتر نقاشی و طراحی است که برای بالا بردن اشتیاق نقاشی و تقویت خلاقیت دانش آموزان و هنرجویان پسر طراحی شده است.

نقش‌های پاییزی در دفتر نقاشی!

مداد و مداد رنگی:

هنگامی که به مفهوم نوشتن و طراحی فکر می‌کنیم، اولین ابزاری که تصویرش در ذهن بسیاری از ما نقش می‌بندد، مداد است!

مداد، یک از قدیمی‌ترین، پرکاربردترین و نوستارلژیک‌ترین محصولاتی است که بشر بیشتر از ۵ قرن است که با آن هر آنچه در سرش می‌گذرد را بر سفیدی کاغذ ثبت می‌کند.

قدیمی ترین تولیدکننده فعال مداد در جهان برند فابر کاستل است. فابر کاستل (Faber-Castell) به طور رسمی در سال ۱۷۶۱ تأسیس شد و بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین کارخانۀ تولید خودکار و مداد و سایر نوشت‌افزارهای مورد استفاده است.

انواع مداد رنگی بر اساس کاربرد و نوع آن:

مداد رنگی مومی: مداد رنگی‌ مومی از بافت نرمی برخوردار است و کشیدن نقاشی با آن‌ها بسیار راحت می‌باشد.

مداد رنگی روغنی: مداد رنگی روغنی نیز دارای مغزی خشک و محکمی بوده و معمولاً توسط کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مداد رنگی آبرنگی: مداد رنگی آبرنگی نیز جزو انواع مداد رنگی‌هایی هستند که به بازار عرضه شده و برای تولید آن‌ها از محلول رنگ و آب استفاده می‌شود.

مداد رنگی فابر کاستل:

مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل و سایر انواع مداد رنگی فابر کاستل با طیف وسیعی از رنگ‌ها، به نقاشان و هنرمندان اجازه می‌دهد تا آثار خلاقانه و زیبای خود را ثبت و نقش کنند.

پاستل و مداد شمعی:

یکی از ابزار مختلف نقاشی و رنگ‌آمیزی، انواع مختلف پاستل و مداد شمعی است. مداد شمعی یا پاستل روغنی، نوعی قلم ساخته شده از موم است، که از آن برای نوشتن، نقاشی، رنگ‌آمیزی و دیگر سبک‌های تصویرگری بهره برده می‌شود. مداد شمعی، از ترکیب رنگدانه، چسب موم و نوعی روغن غیرقابل خشک شدن ساخته می‌شود.این رنگدانه خشک، همان رنگدانه‌هایی است که در محیط نقاشی مرطوب استفاده می‌شود منتها بدون ترکیب با روغن، آب یا اکریلیک. مداد شمعی‌ها بافتی درشت‌تر از دیگر انواع پاستل ایجاد می‌کنند.

امروزه شرکت‌هایی همچون فابر کاستل (Faber-Castell)، تیتیم (Titime)، پلیکان (Pelikan)، پریمو (Primo) و آریا (Arya) به ساخت و تولید انواع پاستل و مداد شمعی می‌پردازند.

تفاوت پاستل و مداد شمعی

به‌طور کلی پاستل و مداد شمعی را در یک گروه از ابزار نقاشی دسته‌بندی می‌کنند، ولی با کمی تفاوت در ترکیبات، دارای تفاوت‌هایی هستند. پاستل‌های روغنی، بیشتر خمیری هستند و نرم‌تر روی مقوا می‌نشینند و پوشانندگی بیشتر و بهتری دارند در حالی که مدادهای شمعی، چرب‌تر و شمعی (مومی) هستند و در برابر رنگ‌های حلال در آب از خود مقاومت بیشتری نشان می‌دهند.

نقش‌های پاییزی در دفتر نقاشی!

انواع مختلف پاستل:

پاستل روغنی:

پاستل‌های روغنی اساساً از جنس استوانه‌های رنگی هستند. این نوع از پاستل‌ها را نباید با پاستل‌های نرم اشتباه گرفت. در ترکیب پاستل روغنی از موم یا WAX استفاده می‌شود. بافت این نوع از پاستل خرد نشده و در هوا پراکنده نمی‌شود.

پاستل نرم:

پاستل‌های نرم همان‌طور که از اسم آن‌ها پیداست، بسیار نرم بوده و معمولا استفاده از آن‌ها می‌تواند چالش‌برانگیز باشد زیرا پودری بودن بافتشان، استفاده از آن‌ها را سخت می‌کند.

مداد پاستلی :

مدادهای پاستلی بسیار متنوع هستند اما در کاربری هنری، بسیاری از هنرمندان آن‌ها را در ترکیب با سایر انواع پاستل (به استثناء پاستل‌های روغنی) استفاده می‌کنند.

پن پاستل:

این پاستل نوعی از پاستل نرم می‌باشد که برخلاف پاستل‌های سخت، دایره‌ای شکل هستند. از مزایای این نوع پاستل می‌توان به جابجای آسان و غلظت رنگ بالایش اشاره کرد.

مزایای خرید از فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران:

تنوع محصول و برند:

در این فروشگاه معتبر، از برترین انواع برند لوازم تحریر داخلی و خارجی بهره‌مند خواهید شد. از نام‌های معروف مانند فابر کاستل، استدلر، پنتر، زبرا، اشنایدر تا مپد و اونر؛ همگی با مجموعه‌ای از بهترین محصولاتشان در اینجا حضور دارند. شما به راحتی می‌توانید بین این برندها گردش کنید و خریدی شگفت‌انگیز را آغاز کنید.

ارسال فوری سفارشات:

با خدمات ارسال فوری سفارشات فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران، می‌توانید سفارش خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. شما با اطمینان می‌توانید بدون هیچ تردیدی، انتظار دسترسی به خرید لوازم تحریر تخفیف دار، در کوتاه‌ترین زمان ممکن را داشته باشید. شهر کتاب پاسداران، هر لحظه را به عنوان مهم‌ترین و با ارزش‌ترین لحظه می‌داند و هر سفارشی را به سرعت به درب منزل شما ارسال می‌کند.

تضمین اصالت کالا و رضایت شما با ضمانت بازگشت کالا:

یک مفهوم مهم که همیشه در ذهن مشتریان وجود دارد، رضایت از خرید خود است. شما هنگام خرید از فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران، به عنوان یک مشتری محترم، از ضمانتی محکم برخوردار خواهید بود. اینجا، به کیفیت محصولات و خدمات ارائه‌شده اعتماد دارند و به همین دلیل، در صورت نیاز به تغییر یا بازگشت کالا، آماده‌اند تا خواسته‌ی شما را برآورده کنند.

تخفیف و جشنواره:

با انتخاب و خرید لوازم تحریر و محصولات نوشت افزاری خود از فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران از تخفیف برخوردار خواهید شد. این فروشگاه با برگزاری جشنواره‌و ارائه تخفیف دائمی روی محصولات خود امکان یک خرید ارزان و مقرون به صرفه را برای شما فراهم آورده است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار