رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون ۲۶ هزار و ۵۰۲ عملیات توسط اورژانس استان انجام شده است، گفت: عملیات‌ها شامل ۵ هزار و ۸۸۴ عملیات ترافیکی و ۵ هزار و ۳۴۲ عملیات غیرترافیکی است.
کد خبر: ۱۱۲۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲ 25 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، محمود شمسی‌پور با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۰۸ هزار و ۱۹ تماس با اورژانس استان گرفته شده است، گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۱۵ هزار و ۱۵۱ تماس با اورژانس چهارمحال و بختیاری ثبت شده است.

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد با بیان اینکه از این تعداد تماس در ۶ ماهه نخست امسال ۱۷ هزار و ۳۶۱ تماس مزاحمت تلفنی برای اورژانس بوده است ادامه داد: نسبت به مدت مشابه سال گذشته آمار تماس‌های اورژانس ۷ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون ۲۶ هزار و ۵۰۲ عملیات توسط اورژانس انجام شده است که شامل ۵ هزار و ۸۸۴ عملیات ترافیکی و ۵ هزار و ۳۴۲ عملیات غیر ترافیکی است.

شمسی‌پور با اشاره به امدادرسانی به ۲۴ هزار و ۹۳۹ نفر در استان از ابتدای سال جاری تا کنون یادآور شد: در استان ۵۹ پایگاه اورژانس فعال وجود دارد که از این تعداد ۳۹ پایگاه اورژانس جاده‌ای، ۱۹ پایگاه شهری و یک پایگاه هوایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار