کد خبر: ۱۱۲۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵ 24 September 2023

زنگ مهر و ایثار  و مقاومت در رضوانشهر به صدا درآمدزنگ مهر و ایثار  و مقاومت در رضوانشهر به صدا درآمد

به گزارش خبرنگار تابناک گیلان از رضوانشهر، سال تحصیلی 1403۱- 1402 مدارس رضوانشهر صبح امروز شنبه همزمان با سراسر کشور با نواخته شدن زنگ مهر و ایثار و مقاومت با حضور مهندس مهندس سیدنادر صفوی میرمحله، فرمانده سپاه و انتظامی و جمعی از مسئولین شهرستان و اولیاء و مربیان در مدرسه امام علی(ع) شهرک ولیعصر چوکا آغاز شد.

فرماندار رضوانشهر در آیین بازگشایی مدارس این شهرستان ضمن عرض تسلیت شهادت امام حسن عسگری(ع) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و پویندگان علم و معرفت گفت: هفته دفاع مقدس؛ پرونده اي پرافتخار براي جوانان ايران اسلامي است و بي شك اين حماسه آفريني بزرگ و ايثارگري هاي رزمندگان دوران دفاع مقدس غرور و سرافرازي پايدار را براي نسل هاي آينده كشور بر جاي خواهد گذاشت.

صفوی افزود: تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی ، فرصتی مغتنم در راستای جهاد تبیین و خنثی کردن توطئه های دشمنان ایران و انقلاب اسلامی است

وی با تاکید بر اینکه امروز مدیران مدارس و دانش آموزان باید وصایای شهدا را بازخوانی کنند، بیان داشت: امروز دانش آموزان ضمن اینکه باید به علم ، دانش و معرفت بپردازند، باید به عنوان سفیران این نظام فرهنگ دفاع مقدس و ایثارگری را به نسل های آینده انتقال دهند.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر تصریح کرد: درحال حاضرنشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس از مهمترین ضروریات جامعه در مقابله با جنگ نرم دشمن بشمار میرود وباید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود.

فرماندار رضوانشهر گفت: از همه معلمان و مربیان انتظار است با اطاعت و پيروي از فرامين رهبر معظم انقلاب اسلامي و سياست هاي دولت مردمی ایران قوی در آموزش و پرورش با بهره مندی از ظرفیت های موجود در این ایام از جمله، هفته دفاع مقدس با جديت، مهرباني پذيراي دانش آموزان باشند.

صفوی اضافه کرد: از شما دانش آموزان عزيز شهرستان رضوانشهر نيز انتظار است كه در فضاي دل انگيز علم و ادب به دنبال كسب دانش، معرفت و پاسدار حرمت معلمان خود باشند معلماني كه تمام وجود خويش را در وجود دانش آموزان خود به وديعه مي گذارند.

وی به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه فرهنگی و آموزشی اشاره نمود و گفت: دولت مردمی جناب آقای دکتر رئیسی توجه ویژه ای به حوزه تعلیم و تربیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار