امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد؛
امام جمعه کرمانشاه گفت: با توجه به سخنان امام حسن عسکری (ع) مبنی بر صداقت در کلام باید در سخن گفتن صداقت داشته باشیم و این امر ضروری است.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸ 22 September 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: تنها سرمایه انسان تقوا و پرهیزگاری است و به صورت همه جانبه با انسان همراه است پس همه شما را به داشتن این فضیلت توصیه می‌کنم.

وی با اشاره به شهادت امام حسن عسکری (ع) افزود: لقب ایشان به دلیل تحت نظر بودن همیشگی عسکری است و همواره در گرفتاری بودند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امام حسن عسکری (ع) به دست معتمد عباسی به شهادت رسید و در طول عمر کوتاه خود مسلمانان و شیعیان را به تقوای الهی توصیه کرد.

وی تشریح کرد: با تکیه بر سخنان مقام معظم رهبری باید با مردم صادقانه رفتار کنیم و با تمام توان در حل مشکلات جامعه بکوشیم.

امام جمعه کرمانشاه اذعان کرد: خوش برخوردی با همسایه، سجده طولانی و سفارش به صداقت در کلام از سخنان و روایات امام حسن عسکری (ع) است.

آیت‌الله علما تأکید کرد: اسلام برای جاری شدن ارزش‌هایی که بخشی از آن در کلام امام حسن عسکری (ع) است، آمده و شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز برای این ارزش‌ها قدم در راه شهادت گذاشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار