رئیس هیئت کشتی کرمانشاه:
رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: حدود ۶ الی هفت سال است تلاش می‌کنیم که یک تیم در لیگ برتر داشته باشیم اما حمایت نشدیم.
کد خبر: ۱۱۲۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ 22 September 2023

تلاش هیئت کشتی کرمانشاه برای داشتن تیم در لیگ برتر بی‌نتیجه مانده استمحمدحسین محبی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: در استان کرمانشاه هم مانند سایر استان‌ها رشته کشتی مورد توجه مردم است و از آن استقبال می‌کنند.

وی افزود: طی مسابقات اخیر از استان مازندران ۹ کشتی‌گیر در عرصه مسابقات جهانی حضور پیدا کردند و این نشان دهنده این است که مسئولین استان، نمایندگان، استاندار و علاقمندان به کشتی به هیئت کشتی کمک می‌کنند.

رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه تصریح کرد: حدود ۶ الی هفت سال است تلاش می‌کنیم که یک تیم در لیگ برتر داشته باشیم اما حمایت نشدیم.

وی عنوان کرد: تیم ملی بعد از مسابقات جهانی به مسابقات آسیایی می‌رود و سپس آمادگی برای مسابقات المپیک است که ما کشتی‌گیری در تیم ملی نداریم.

این مسئول با بیان اینکه تیم ملی نیازمند رسیدگی، انگیزه و حمایت است، خاطرنشان کرد: امروز کشتی‌گیران ما با تیم مازندران قرارداد بسته و وارد تیم ملی می‌شوند.

وی بیان کرد: اکنون تیم نونهالان ما به مسابقات المپیاد مشهد رفته و سه مدال دریافت کرده‌اند که شامل یک طلا، یک نقره و یک برنز است و این تیم به مقام پنجم کشور دست یافته است.

محبی ابراز کرد: با توجه به کمبود بودجه، از مسئولین درخواست کمک داریم و باید در راستای توسعه این ورزش ما را یاری کنند.

وی با بیان اینکه هزینه خودرو تیم فرهنگی نونهالان ۶٠ میلیون تومان بود، خاطرنشان کرد: تیم نونهالان اگر حمایت شود ظرفیت قهرمانی را دارد.

این مقام مسئول تأکید کرد: در شهرستان کرمانشاه سالن‌های پایگاه قهرمانی، سجاد، امام و شهید رضایی، سالن‌هایی هستند که زیر نظر تربیت بدنی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار