استاندار خراسان‌جنوبی گفت: برپایی ۷۹۰ شعبه اخذ رای در استان به مرکز پیشنهاد شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶ 19 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی امروز در نشست ستاد انتخابات خراسان جنوبی که با حضور فرمانداران استان برگزار شد اظهارداشت: برپایی ۷۹۰ شعبه اخذ رای در استان به مرکز پیشنهاد شده و حداقل در ۳۰ درصد شعب، فرآیند اخذ رای به صورت الکترونیکی است.

وی از مسوولان متولی خواست پیگیری‌های بیشتری برای افزایش شعب انتخابات الکترونیکی انجام دهند.

استاندار خراسان جنوبی بر راه‌اندازی و تجهیز دبیرخانه ستاد انتخابات استان تاکید و خاطرنشان کرد: اگر کمبود احتمالی در زمینه نیرو‌های فناوری در استان احساس می‌شود باید از نیرو‌های توانمند در دستگاه اجرایی تامین شود.

به گفته قناعت دشمنان و معاندان در داخل و خارج به دنبال این هستند که با کاهش مشارکت مردم در انتخابات، مشروعیت نظام را زیرسوال ببرند.

مقام عالی دولت در خراسان‌جنوبی با تاکید بر اینکه مردم همچنان پای آرمان‌های انقلاب و نظام هستند گفت: دشمنان درخصوص کاهش درصد مشارکت مردم در انتخابات در حال برنامه‌ریزی هستند تا مشروعیت نظام را زیر سوال ببرند.

قناعت با اشاره به اینکه امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت چهار مولفه اصلی انتخابات است تصریح کرد: باید برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه از الان برنامه‌ریزی کنیم و از وظایف اصلی فرمانداران برگزاری انتخابات و ایجاد امنیت آن است که باید موضوع امنیت جدی گرفته شود.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: سلامت انتخابات از مولفه‌های مهم است که باید مراقبت‌های لازم انجام شود تا خدشه‌ای به سلامت و پاکدستی انتخابات وارد نشود.

قناعت از فرمانداران خواست با حضور مستمر در روستا‌ها همه تلاش خود را برای افزایش مشارکت سیاسی مردم به کار گیرند.

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: با گروه‌های سیاسی و مرجع، علما، ائمه جمعه، جوانان، ورزشکاران و هنرمندان در استان نشست‌های مختلفی در موعد مقرر برگزار شود تا با گرم شدن تنور انتخابات شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار