کد خبر: ۱۱۲۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱ 19 September 2023

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر رحمت عباس‌نژاد سرستی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه از رقابت استعدادهای برتر برای بورس دانش در دانشگاه مازندران خبر داد و گفت: با توجه به عزم جدی نظام مبنی بر جذب نخبگان و تشویق و هدایت استعدادهای برتر، تسهیلات بورس دانش طراحی و در حال حاضر به مرحله اجرایی رسیده است.

       دکتر عباس‌نژاد با تاکید بر این‌که این تسهیلات به منظور هدایت دانش‌آموزان نخبه برای ورود به رشته‌های مغفول‌مانده و دارای اولویت مطابق اسناد فرادستی و در حوزه‌های علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی، سلامت و هنر است تصریح کرد: براساس نیاز کشور، نیروهای نخبه و افرادی که دارای رتبه‌های بهتری هستند به سمت علوم بنیادی و پایه سوق داده خواهند شد که مطابق برنامه‌ریزی انجام‌شده، در طول دوره تحصیل مقرری دریافت خواهند کرد.

       معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه معین استان با بیان این‌که مصاحبه پذیرفته‌شدگان سه برابر ظرفیت بورس دانش، با محوریت سازمان بورس امور دانشجویان و در 9 دانشگاه کشور در حال برگزاری است خاطرنشان کرد: این مسوولیت در منطقه شمال کشور بر عهده دانشگاه مازندران نهاده شده است.

        دکتر عباس‌نژاد با اشاره‌ به این‌که 143 داوطلب طی 4 روز از یکشنبه 26 شهریور تا چهارشنبه 29 شهریور 1402 در دانشگاه مازندران به رقابت می‌پردازند افزود: داوطلبان مطابق برنامه زمان‌بندی سازمان بورس امور دانشجویان، ابتدا در آزمون الکترونیکی شرکت و سپس در مصاحبه حضوری مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

       یادآور می‌شود: نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی بورس دانش، هم‌زمان با اعلام نتایج کنکور سراسری از طریق سامانه سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار