کد خبر: ۱۱۲۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰ 17 September 2023

جمع آوری بخشی از سرعت گیرهای غیرمجاز در لنگرودجمع آوری بخشی از سرعت گیرهای غیرمجاز در لنگرود

تابناک/گیلان فرماندار لنگرود، بر تداوم شناسایی و جمع آوری سرعت گیرهای غیر مجاز شهرستان تاکید کرد و گفت: بخشی از سرعت گیرهای غیر مجاز و غیر ضرور جمع آوری شده است.

محمدرضا جلالی در گفت وگو با تابناک، با اشاره به تاکید استاندار گیلان در شورای ترافیک مبنی بر لزوم حذف ۳۰ درصدی سرعتگیرها به ویژه در محورهای اصلی و فرعی، اظهار کرد: تعدد سرعتگیرهای غیرمجاز و غیرضرور در سطح شهرستان موجب آزار مردم شده است.

وی با بیان این‌که طبق مصوبه شورای ترافیک شهرستان، کلیه شهرداران و بخشداران را موظف به حذف سرعت گیرهای غیر مجاز کردیم، افزود: تاکنون بخشی از سرعت گیرهای غیر مجاز و غیر ضرور جمع آوری شده است.

فرماندار لنگرود بر تداوم شناسایی و جمع آوری سرعت گیرهای غیر مجاز شهرستان تاکید کرد و گفت: امیدواریم بخشی از مشکل تردد همشهریان و مسافران را رفع کرده باشیم.

جلالی در ادامه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای فردا و پس فردا اشاره کرد و گفت: افراد از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیز کنند تا شاهد بحران نباشیم.

وی با اشاره به پیش‌بینی بارندگی شدید و احتمال آبگرفتگی خیابان‌ها و معابر، یادآور شد: شهرداران با همکاری دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان، موظف به باز کردن آبراه‌ها هستند تا کمترین آبگرفتگی را داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار