مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: در راستای ارتقای ایمنی محورهای دوطرفه استان، ۲۲ کیلومتر حفاظ میانی بتنی (نیوجرسی) از سال گذشته تاکنون در محورهای استان نصب شده یا در مراحل اجرایی است.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶ 17 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر؛ عبدالکریم اخترشناس روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نصب مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر (نیوجرسی) در محور‌های استان با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای انجام می‌شود.

وی افزود: سال گذشته هشت کیلومتر در قالب حفاظ بتنی ۶ متری در محور‌های استان اجرایی شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به اینکه امسال ۱۴ کیلومتر بتن حفاظ میانی نصب یا در دست اجراست، تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل هفت کیلومتر در محور بوشهر- چغادک، چهار کیلومتر در محور جم- فیروزآباد و سه کیلومتر در محدوده میدان میوه و تره بار برازجان با قریب ۴۷۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی است.

اخترشناس یادآور شد: همچنین قرارداد تعمیر یا نگهداری حفاظ‌های فلزی (گاردریل) با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال در راستای ارتقا ایمنی تردد در جاده‌های استان در دست اجراست.

در زمان حاضر نگهداری چهار هزار و ۳۳۶ کیلومتر راه‌های استان بوشهر شامل بزرگراه، راه اصلی، فرعی و راه روستایی برعهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار دارد.
منبع/ایرنا

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار