شهردار کلان‌شهر شیراز با اشاره‌ به عملیات فاز دوم خط ۲ مترو از میدان امام حسین(ع) به سمت کلبه سعدی گفت: ساخت ایستگاه کلبه سعدی به‌زودی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹ 10 September 2023

تابناک فارس به نقل از نقل از صدا و سیما: محمدحسن اسدی با اشاره به خدمات شهرداری این کلان‌شهر در شهرک سعدی شامل احداث تونل، ۴۵ متری فشار قوی و راه‌های دسترسی ایجاد شده، ۳۰ متری حاج عزت‌ا... فهندژ سعدی، پایانه سعدی و ایجاد مسیر از محور اکبرآباد به خرامه و شهرک سعدی گفت: با اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی این شهرک از بن‌بست خارج شده است.
او همچنین با اشاره به عملیات تعریض و مقاوم‌سازی پروژه مهم پل سلمان فارسی در شعاع نزدیک شهرک سعدی که با فعالیت شبانه‌روزی، یک‌ماه زودتر از موعد به شهروندان تحویل شد،گفت: طول این پل با قدمت چندین دهه، ۲۱ متر بود و در این عملیات که‌ به‌منظور رفع گره ترافیکی و تسهیل در تردد انجام شد، طول آن علاوه بر مقاوم‌سازی به ۴۵ متر رسید.
این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز به دیگر پروژه مهم در این شعاع اشاره و بیان کرد: پروژه لوله‌گذاری در گلوگاه ورودی محور دروازه قرآن به‌منظور دفع آب‌های سطحی از اهمیت بسزایی به‌منظور جلوگیری از تکرار حادثه در مواقع همانند بحران سیل ۱۳۹۸ ضروری بود که به‌طور شبانه‌روزی اجرا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار