مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در واکنش به انتقادات از عملکرد وزنه برداری استان، گفت: این که بخواهیم بگوییم که هیات وزنه برداری خوزستان در یکی از ضعیف ترین دوره های خود به سر می برد، انصافا به این صورت نیست.
کد خبر: ۱۱۲۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ 06 September 2023

حمید بنی تمیم در خصوص حواشی اخیر پیرامون هیات وزنه برداری خوزستان، اظهارکرد: متاسفانه گاهی اختلاف سلیقه و نظرها خیلی بیش از حد است و حاضر هستیم ریشه آن رشته را از بین ببریم تا به اهداف شخصی مان برسیم؛ معتقدم حق آقای قریشی رییس هیات این است که در گفت و گویی رسانه ای و حتی با حضور در یک برنامه تلویزیونی در صدا و سیما خوزستان از عملکرد خود و همکارانش دفاع کند. ضمن این که هیات وزنه برداری خوزستان از جمله هیات های موفق ما در استان است که در رده سنی پایه عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی همچنین بیان کرد: در مجموع نقدها را می پذیریم و اختلاف نظرها وجود دارد اما این که بخواهیم بگوییم که هیات وزنه برداری خوزستان در یکی از ضعیف ترین دوره های خود به سر می برد، انصافا به این صورت نیست. برخی صحبت ها و این که بگوییم در وزنه برداری خوزستان کاری نشده، دور از انصاف است، هر چند معتقدیم جای کار وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: طبق آمار، این هیات میزبانی های خوب کشوری داشته و در بخش آموزش هم کارهای خوبی انجام شده است. ضمن این که قهرمانی های خوبی به دست آورده است.

وی در واکنش به احضار یک مربی وزنه برداری به کمیته انضباطی هیات خوزستان به دلیل انتشار ویدئویی از صحبت های مدیرکل ورزش که همراه با انتقاد مجری برنامه نسبت به عملکرد هیات در فضای مجازی بود، گفت: در جریان این موضوع نیستم اما پیگیری می کنم. البته ما به عنوان مدیر وقتی نقدی مطرح می شود باید نقدها را بپذیریم و سعه صدر بیشتری داشته باشیم زیرا نقدها تلنگر هستند. البته بازهم معتقدم باید اجازه اظهارنظر به آقای قریشی درباره عملکردش داده شود.

بنی تمیم ادامه داد: بارها نیز عنوان کرده ام، منشا بیشتر نقدها به این دلیل است که درخواست ها با اعتبارات مالی ما همخوانی ندارد. باور کنید من مدیرکل خیلی علاقه مند هستم که وقتی ورزشکار استان قرار است راهی مسابقات شود، از او حمایت مالی خوبی داشته باشیم اما باور کنید منابع مالی لازم وجود ندارد.

وی در ادامه با اشاره به حضور رضا دهدار در مسابقات قهرمانی جهان عربستان، گفت: من وقتی شنیدم دهدار به شرایط گله مند است با او تماس گرفتم و با افتخار با این قهرمان صحبت کردم و در جریان آخرین وضعیت او قرار گرفتم. حتی روز گذشته نیز پیش از اعزام تیم ملی به عربستان با او مجددا صحبت کردم و برای او آرزوی موفقیت داشتم. به هر حال من تلاش می کنم به عنوان یک مدیر شرایط لازم برای موفقیت ورزشکاران استان در میادین مختلف ورزشی مهیا شود.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار