مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: ۶ هزار و ۳۷۱ زائر اربعین‌ حسینی از ۲۷ مرداد تا دهم شهریور امسال از طریق فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به مقصد شهرهای اهواز و نجفِ عراق اعزام شدند.
کد خبر: ۱۱۲۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ 03 September 2023

ابوذر ضیایی افزود: عملیات اعزام و پذیرش زائران از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان از بیست و هفتم مرداد آغاز و تا پایان روز جمعه دهم شهریور، به ۶ هزار و ۳۷۱ زائر اربعین حسینی در این فرودگاه خدمت رسانی شد.

وی ادامه داد: شرکت‌های هواپیمایی "وارش"، "معراج"، "آتا"، "کاسپین" و "ایران ایر" در فرودگاه اصفهان، عملیات اعزام و پذیرش زائران اربعین را بر عهده دارند و آنها با ۵۶ پرواز زائران را به شهر نجف منتقل کردند و به فرودگاه اصفهان بازگرداندند.

مدیرکل فرودگاه‌های اصفهان اظهار داشت: همچنین در این مدت تعداد ۴۶ پرواز رفت و برگشت به مقصد اهواز برای جابه‌جایی زائران انجام شد.
وی از برنامه‌ریزی برای بیش از۵۰ پرواز ورودی و خروجی دیگر برای خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع) از اصفهان به نجف و بالعکس خبر داد و افزود: شرکت‌های هواپیمایی می توانند در صورت اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری در جهت اضافه کردن پروازهای خود در این مسیر اقدام کنند و فرودگاه شهید بهشتی نیز بدون هیچ محدودیتی آماده پذیرش و ارائه خدمات به این پروازها خواهد بود.
وی به تمهیدات برنامه‌ریزی شده در راستای تکریم زائران نیز اشاره کرد و گفت: امسال علاوه بر برپایی موکب شهید بهشتی(عمود اول) برای پذیرایی از زائران و مستقبلین آنها، اجرای برنامه‌های فرهنگی از قبیل نمایش های آئینی، مذهبی و تعزیه‌خوانی را نیز در ترمینال پروازهای خارجی در دستور کار قرار دادیم تا زائران با حال و هوای خاص عازم زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار