مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: با توجه به موج شدید بازگشت زائران از طریق مرز مهران، بر اساس دستورالعمل ابلاغ شده تمام ناوگان اتوبوس استان گلستان به مرز مهران اعزام شده و اجرای سفر برای سایر نقاط کشور از طریق ناوگان اتوبوس متوقف شده است.
کد خبر: ۱۱۲۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶ 02 September 2023

به گزارش تابناک گلستان وبه نقل از فارس، عادل مصدقی اظهار کرد: از آغاز اجرای اعزام زائران به مرز‌های غرب کشور بخصوص مرز مهران، ۳۴۳ سفر برای ۸ هزار و ۴۰۳ نفر از زائران انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به گزارش‌هایی که از شب گذشته و امروز صبح از مرز مهران به دست ما رسیده، بر اساس دستورالعمل ابلاغ شده به دلیل اوج بازگشت موج اول زائران به سمت ایران، تمامی سفر‌های ناوگان اتوبوس از استان گلستان به سایر شهرستان‌های کشور تعطیل شده و تمامی ناوگان اتوبوس استان گلستان برای بازگشت سریع زائران از مرز مهران به گلستان به این منطقه اعزام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر اتوبوس‌ها در پایانه مسافربری گرگان مستقر هستند و با همکاری صنف مربوطه از دیشب ۲۰ دستگاه ناوگان حتی به صورت خالی به مهران اعزام کردیم که زائران را به سرعت به سمت استان‌های خودشان منتقل کنیم.

مصدقی بیان کرد: از عزیزانی که قصد سفر به سایر شهر‌های کشور را دارند تقاضا داریم در صورت عدم ضرورت در سفر از انجام سفر در هفته جاری خودداری کنند و در صورت ضرورت در سفر از وسایل حمل و نقل دیگر همانند قطار، هواپیما و یا خودرو‌های عمومی سواری استفاده کنند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر صدور صورت وضعیت جابجایی مسافر به سایر نقاط کشور قفل شده و هیچ صورت وضعیتی صادر نخواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای آماده‌باش تمامی خودرو‌های عمومی سواری انجام شده و ارائه خدمت توسط این عزیران بی وقفه در حال انجام است.

مصوقی بیان کرد: از شهروندان تقاضا داریم که این هفته همکاری لازم را داشته باشند تا هرچه سریعتر بتوانیم بازگشت زائران را با سرعت بیشتر انجام دهیم.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار