استاندار سمنان گفت: مجوز به‌کارگیری ۹۰۰ نفر در راستای تقویت کادر تخصصی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان اخذ شد.
کد خبر: ۱۱۲۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ 01 September 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جمع شماری از مردم سمنان اظهار کرد: با نشستن در اتاق و پشت در‌های بسته نمی‌توان برای مردم کار جهادی، انقلابی و خدمتگزاری کرد. منش دولت آیت‌الله رئیسی برگرفته از منش شهید والامقام رجایی است و شخص ریاست جمهور به صورت میدانی و جهادی در تمام مسائل و موارد مرتبط با مشکلات مردم ورود می‌کند.

وی افزود: عضویت جمهوری اسلامی ایران در کنار پنج کشور قطب اقتصادی جهان در اجلاسیه بریکس، از برکات دیپلماسی عزتمندانه و هوشمندانه دولت سیزدهم به ریاست آیت‌الله رئیسی است و یقیناً در موارد و مباحث مرتبط با ارتقای شاخص‌های اقتصادی کشور تأثیرگذار خواهد بود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: افتتاح و بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۹۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت سال ۱۴۰۲ در استان سمنان به برکت سفر ریاست جمهوری و تخصیص اعتبار از این محل محقق شده است.

وی افزود: کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان، راه‌اندازی واحد‌های صد درصد راکد و فراهم‌سازی بیش از سه هزار فرصت شغلی جدید، ثبت رشد اقتصادی ۵.۲ درصدی در کشور، دومین استان کشور در بحث تحقق شعار سال گذشته، افزایش مدت ماندگاری مسافر و ارتقای تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان استان سمنان از ۷۰ شرکت به ۱۴۰ شرکت در سایه وحدت و انسجام در استان از جمله دستاورد‌های شاخص دولت سیزدهم است.

هاشمی گفت: سمنان، تنها استانی است که بر اساس وعده ریاست جمهوری در سفر به این استان، نهاده‌های دامی مدت‌دار به دامداران عشایر انجام گرفت.

استاندار سمنان ادامه داد: در راستای تقویت کادر تخصصی اداری دستگاه‌های اجرایی استان سمنان به منظور خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به آحاد اقشار مردم استان، مجوز به‌کارگیری بالغ بر ۹۰۰ نیروی تخصصی برای این استان اخذ شد.

وی تصریح کرد: علی‌رغم اینکه در استان سمنان با تنش و کمبود آب مواجه بودیم، با اقدامات صورت‌گرفته و پشتیبانی دستگاه‌های متولی امر و همراهی مردم با مدیریت بهینه مصرف، از تنش آبی عبور کردیم.

استاندار سمنان گفت: بحث اجرای طرح نهضت ملی مسکن از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است؛ در همین راستا، در هفته دولت سال جاری با حضور وبیناری ریاست جمهوری بالغ بر یک هزار واحد مسکونی به بهره‌برداری رسید و تحویل متقاضیان شد.

استاندار سمنان گفت: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در مورد دستاورد‌های مطلوب نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی سیزدهم، امری است که باید در راستای تحقق تأکیدات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین اجرایی شود؛ چراکه صاحبان اصلی انقلاب شما مردم گرانقدر هستید.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار