استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به توسعه عزت‌مندانه ارتباطات و عضویت در بریکس، گفت: فعال شدن حوزه دیپلماسی گامی موثر در راستای احیا و تقویت اعتماد عمومی است.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ 25 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری فارس، غلامعلی حیدری صبح امروز در آیین افتتاح همزمان و متمرکز پروژه‌های هفته دولت شهرستان شهرکرد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: رمز موفقیت این شهیدان ساده‌زیستی، حلم و دلسوزی، اخلاص در عمل و مردمی بودن است.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دشمن بر روی اعتماد مردم که سرمایه اجتماعی است، تمرکز کرده است و تلاش دارد تا میان مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه رفتار مسوولان در جلب اعتماد یا بی‌اعتمادی مردم موثر است، افزود: دولت گام‌های مهمی در راستای احیای اعتماد مردمی برداشته است و در مدت زمان کوتاه با عمل و رفتار به مردم ثابت کرده است که با همه توان در خدمت ملت است.

حیدری با بیان اینکه عمر کوتاه مدیریت را باید غنیمت شمرد، تصریح کرد: باید با کار جهادی مقابل سنگ‌اندازی‌های دشمن بایستیم و با گذشت از منافع شخصی و جان بر کف بودن، برای به نتیجه رسیدن خواست مردم تلاش کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به توسعه عزت‌مندانه ارتباطات و عضویت در بریکس، اظهار داشت: فعال شدن حوزه دیپلماسی گامی موثر در راستای احیای اعتماد عمومی است.

وی گفت: در عمر کوتاه مدیریتی باید با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشیم و در راستای خدمت به مردم در جایگاه خود به درستی خدمت کنیم و مسئولیت‌پذیر باشیم.

حیدری با اشاره به ضرورت تمرکز بر مسائل اصلی و اجتناب از مسائل حاشیه‌ای، خاطرنشان کرد: در مسیر خدمت به مردم باید با صداقت و دور از وعده بیهوده حرکت کنیم و تا حد ممکن ابهام‌زدایی و اقناع‌سازی داشته باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خدمت به مردم تعطیلی ندارد، اضافه کرد: همه مسوولان باید در کنار مردم باشند و درد دل آنان را بشنوند.

وی پاکدستی و برخورد با فساد را لازمه کار جهادی دانست و بیان کرد: پاکدستی شاه‌کلید اعتمادسازی میان مردم است.

حیدری تصریح کرد: اولویت‌بندی مسائل اساسی همچون اشتغال، تقویت تولید داخل و حمایت از تولیدکنندگان از ضرورت‌های جامعه است.

وی اظهار داشت: تلاش برای برگزاری رقابت سالم و بدون جانب‌داری در انتخابات پیش رو می‌تواند باعث افزایش امید میان مردم شود و مشارکت سیاسی و حماسی را به اوج برساند.

برچسب ها: دولت سیزدهم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار