چون لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داشتیم. بدنسازی‌مان را برای کل فصل انجام دادیم. تا هفته ششم یا هفتم به آن تیم مدنظر می‌رسیم و با شروع لیگ قهرمانان هم تیم ما تکمیل می‌شود و هم به هماهنگی لازم می‌رسیم.
کد خبر: ۱۱۲۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵ 25 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، مهدی رحمتی سرمربی نساجی مازندران پس از شکست مقابل تیم گل‌گهر اظهار کرد:

برگشت به روال خوب و ساخت یک تیم باشخصیت، کار سختی است و نیاز به زمان دارد

بابت این باخت از همه عذرخواهی می‌کنیم.
مقصر اصلی باخت من هستم. هم خودم و هم بازیکنانم را جریمه می‌کنم.

نمی‌توانیم فراموش کنیم در سه بازی گذشته نزدیک به ۲۰ موقعیت گل از دست دادیم. هیچ تیمی در طول ۹۰ دقیقه یکنواخت بازی نمی‌کند. در بعضی دقایق بازی خوب بودیم و توانستیم موقعیت ایجاد کنیم و حریف را تحت فشار قرار دهیم و در تایم‌هایی هم بد بودیم.

برگشت به روال خوب و ساخت یک تیم باشخصیت، کار سختی است و نیاز به زمان دارد.

دوست داشتم رشید مظاهری کم‌ضرب‌تر بازی کند تا توپ در خط دفاعی ما بچرخد. گلگهر در این بازی متفاوت بازی کرد. با دو فوروارد خود، دفاع ما را پرس می‌کردند و در کناره‌ها هم یک به یک می‌شدیم.

از دقیقه ۳۰ سیستم بازی‌مان را عوض کردیم و در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم، توانستیم موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم اما متاسفانه توپ‌های ما تبدیل به گل نشد‌.

من نگرانی خاصی ندارم. تیمی که توانایی خلق موقعیت دارد، برای به گل رسیدن کار کمتری دارد. نیاز داریم چند بازیکن به ما اضافه بشوند. دو سه هفته دیگر به هماهنگی کامل می‌رسیم.

باید ذهنیت خودمان را عوض کنیم. هفته‌ای پنج بار در مورد ذهنیت با بچه‌ها حرف می‌زنم. کمی زمان نیاز است تا ذهنیت‌ها تغییر کند.

بازیکنان خوب و باکیفیتی داریم ولی در قبال تک تک مردم، از من مهدی رحمتی تا تدارکات تیم مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

ما چون لیگ قهرمانان را در پیش داشتیم. بدنسازی‌مان را برای کل فصل انجام دادیم. تا هفته ششم یا هفتم به آن تیم مدنظر می‌رسیم و با شروع لیگ قهرمانان هم تیم ما تکمیل می‌شود و هم به هماهنگی لازم می‌رسیم.


 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار