امام جمعه خارگ گفت: دوران اوج بیماری منحوس کرونا، ایثارگری و شجاعت پزشکان در عرصه مبارزه با بیماری، با ایجاد امید آفرینی برای مردم و بیماران همراه بوده است.
کد خبر: ۱۱۲۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ 24 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از مهر، حجت الاسلام محمود کارگر ظهر پنج شنبه در مراسم تقدیر از جامعه پزشکی خارگ اظهار داشت: تقدس حرفه پزشکی در متون دینی به زندگی بخشیدن به بیمار و رفع آلام و حفظ اخلاق پزشکی با رازداری و توجه ویژه به سوگندنامه پزشکی است.

وی افزود: پیشرفت‌های پزشکی در دوران انقلاب اسلامی با خلاقیت و تخصص متعهدانه پزشکان در نظام سلامت موجب شده است در عرصه‌های تولید انواع دارو، و صنایع پزشکی، تولید اعتبار در غرب آسیا صورت گیرد و اعتماد مردم نسبت به این صنف بیشتر گردد.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: مراجعه بیماران از کشور‌های مختلف برای درمان، نشان از اعتماد به جامعه پزشکی و تعامل ارزنده با بیماران می‌باشد. دوران اوج بیماری منحوس کرونا، ایثارگری و شجاعت پزشکان در عرصه مبارزه با بیماری، با ایجاد امید آفرینی برای مردم و بیماران همراه بوده است.

وی تصریح کرد: تحسین مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای را تقدیم مدافعان سلامت کرد و این لوح زرین و افتخار برای جامعه پزشکی ماندگار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار