در همایشی با حضور مسوولان؛
رحیم سعیدی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر اردبیل در این مراسم، تأکید کرد: ملاک انتخاب راننده نمونه بر اساس حسن خلق و حسن شهرت، خدمات رسانی بهتر، قانونمند بودن و رعایت آیین نامه راهور و سازمان تاکسیرانی، مورد تائید راهور استان، امانتداری و ... می باشد که پس از احراز این شرایط راننده نمونه انتخاب می گردد.
کد خبر: ۱۱۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 15 October 2015

در همایش "تجلیل از طلایه داران ترافیک، فرهنگ یاران، همیاران پلیس و رانندگان نمونه" از تاکسیرانان و فعالان نمونه حمل و نقل درونشهری اردبیل تجلیل شد.

از تاكسیرانان و فعالان نمونه حمل و نقل درونشهری اردبیل تجلیل شد

به گزارش تابناک اردبیل، در این همایش که با حضور فرماندار اردبیل، نماینده شورای اسلامی شهر، نماینده شهردار اردبیل، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان، رئیس پلیس راهور استان و جمعی از مدیران کل ادارات و نهادها در محل سالن همایش های پلیس راهنمایی و رانندگی ناجای اردبیل برگزار شد، از نمونه های فرهنگی و ترافیکی و تاکسیرانان نمونه شهر اردبیل تجلیل بعمل آمد.

فرماندار اردبیل در این مراسم با بیان اینکه طی سال های گذشته شاهد خیزش بسیار خوبی در رواج فرهنگ غنی در امور حمل و نقل عمومی بودیم، گفت: این به این معناست که مردم پذیرفتند که سلامت آنها در گرو رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.

جواد پاریاد زنجانی، با تاکید بر لزوم ارتقاء فرهنگ حمل و نقل عمومی از کلیه عوامل ذیربط در بهبود امورات وضعیت حمل و نقل عمومی شهر اردبیل قدردانی کرد و گفت: امید می رود در آینده برنامه ریزی ها و کارهای شایسته بهتری را در این خصوص شاهد باشیم.

رحیم سعیدی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر اردبیل نیز در این مراسم، در سخنانی تأکید کرد: ملاک انتخاب راننده نمونه بر اساس حسن خلق و حسن شهرت، خدمات رسانی بهتر، قانونمند بودن و رعایت آیین نامه راهور و سازمان تاکسیرانی، مورد تائید راهور استان، امانتداری و ... می باشد که پس از احراز این شرایط راننده نمونه انتخاب می گردد.

در این مراسم همچنین از سعیدی به پاس همکاری و اهتمام جدی در راستای ارتقاء فرهنگ رانندگی وسایل حمل و نقل عمومی تجلیل شد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان نیز طی سخنانی در این مراسم، اظهار کرد: با تکیه بر مستندات آماری هر چه در مباحث آموزش جدی تر وارد عمل می شویم، شاهد رعایت شدن بیشتر مقررات از سوی رانندگان هستیم و این نشان دهنده نهادینه و تبدیل شدن این رویه به فرهنگ رانندگان است و این پیشروی به معنای توانمندی بخش آموزشی پلیس راهنمایی و رانندگی و قوت بخشی آموزش هاست.

به گزارش تابناک اردبیل، در پایان این همایش از دو تن از رانندگان نمونه تاکسی شهر اردبیل با اهدای لوح تقدیر و جوایزی قدردانی و تجلیل شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار