مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با اشاره به افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی و اقتصادی در هفته دولت گفت: در این هفته ۳۲۰ برنامه فرهنگی تدوین شده و در سطح استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹ 22 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سید عباس موسوی‌نژاد ظهر امروز در نشست بررسی برنامه‌های هفته دولت با بیان اینکه در این هفته برنامه‌های مهمی تدوین شده است، اظهار داشت: افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها در استان بوشهر ویژه هفته دولت تدارک دیده شده است.

وی از تدوین برنامه‌های فرهنگی در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر در ایام هفته دولت خبر داد و بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی ۳۲۰ برنامه فرهنگی ویژه ایام هفته دولت در استان بوشهر تدوین شده که بر اساس برنامه‌ریزی اجرا می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با اشاره به برنامه‌های شاخص فرهنگی در هفته دولت افزود: از جمله برنامه‌های هفته دولت افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های دولت مردمی ایران قوی در مصلا بوشهر ۵ شهریورماه راه‌اندازی می‌شود که همه دستگاه‌های دولتی و نهاد‌ها مشارکت دارند.

موسوی‌نژاد از برگزاری یادواره شهدای دولت در مصلا بوشهر خبر داد و بیان کرد: همزمان با هفته دولت جشنواره شهید رجایی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی، همایش تجلیل کارمندان نمونه و همایش روایت دختران ایران در مصلا جمعه بوشهر برگزار می‌شود.

وی دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی از گلزار شهدا و اجرا برنامه‌های متنوع در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر را از دیگر برنامه‌های هفته دولت دانست.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با تأکید به نگاه فرهنگی دولت افزود: بخش قابل توجهی از طرح و زیرساخت‌های عمرانی با نگاه فرهنگی شامل، مدارس، مجتمع‌های فرهنگی، بهداشت و درمان و کتابخانه در هفته دولت افتتاح می‌شود و این خدمت‌رسانی با همکاری مسئولان و مردم ادامه دارد.

برچسب ها: بوشهر ، هفته دولت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار