فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت ازدستگیری قاتل فراری با تلاش پلیس کمتراز ۴۸ ساعت دراین شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۱۱۲۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸ 22 August 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سرهنگ فرشید زینلی گفت: دو روز پیش (۲۸ مرداد) فردی در یکی از محلات مرودشت ۳ نفر رابا سلاح کلت کمری به قتل رسانده ومتواری شد که بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل فراری در دستور ویژه پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، ازنخستین ساعات وقوع این جنایت، دستگیری متهم با جدیت دردستورکار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفته واقدامات فنی گسترده‌ای به منظورشناسایی محل اختفای وی آغازشد.
این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام کمتراز ۴۸ ساعت با پیگیری شبانه روزی فرمانده انتظامی شهرستان، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند قاتل را دریکی از روستا‌های این شهرستان دستگیر ویک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه ۱۲ تیر هم کشف کردند.
سرهنگ زینلی با اشاره به اینکه در سوابق متهم دستگیر شده ارتکاب یک مورد قتل در سال ۹۶ و محکومیت به قصاص وجود داشته که با جلب رضایت اولیای دم از زندان آزاد شده است خاطرنشان کرد: این قاتل ۲۶ ساله به قتل جوان ۲۶ ساله به دلیل اختلاف حساب و قتل برادروخواهر زن برادرش ۲۶ و ۲۴ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی اعتراف کرد که متهم برای تحقیقات بیشتر دراختیار ماموران پلیس آگاهی قرارگرفت تا پس از تکمیل پرونده تحویل مقام قضایی قرارگیرد.

برچسب ها: دستگیری ، قاتل ، مرودشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار