مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان تاکید کرد که در استان خوزستان همه مسئولان و دستگاه های پای کار بوده تا امسال اربعین متفاوت و باشکوهی رقم بخورد.
کد خبر: ۱۱۲۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶ 22 August 2023

امیر طرفیانی ضمن قدردانی از تلاش های اعضای این خبرگزاری برای انتشار درست و به موقع اخبار استان، با خبرنگاران و عکاسان این خبرگزاری به گفت و گو پرداخت.

وی با بیان این که در حال حاضر بحث اربعین و هفته دولت را در پیش داریم، عنوان کرد: تلاش مسئولان و همه دستگاه های استان بر این است که اربعین باشکوهی را پشت سر بگذاریم و شرایط استان به صورتی باشد که زائران سفر راحتی از طریق دو مرز شلمچه و چذابه استان خوزستان به کربلا داشته باشند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان با اشاره به همراهی خوب خبرنگاران استان، گفت: خوشبختانه خبرنگاران با پیگیری های خود در مسائل مختلف به حل مشکلات موجود کمک بسیاری داشته اند و معمولا اخباری که منتشر می شود می تواند تلنگر خوبی برای کار بهتر در استان خوزستان باشد.

طرفیانی خاطر نشان کرد: تلاش استانداری خوزستان این است که خبرنگاران در شرایط مناسبی به اخبار درست و دقیق، دسترسی پیدا کنند. ضمن این که باید ارتباط بین رسانه ها و مدیران روابط عمومی ادارات متقابل بوده و اعتمادسازی نیز صورت بگیرد.

وی بیان کرد: قول پیگیری مشکلات خبرنگاران را در ارتباط با دستگاه ها و ارگان های مختلف می دهم تا اطلاع رسانی تسهیل پیدا کند و شان خبرنگاران محترم نیز حفظ شود.

منبع/ایسنا

برچسب ها: اربعین ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار