معاون پیگیری و اجرایی رئیس جمهور گفت: هیچ فردی نمی‌تواند نسبت به جریان حق و باطل بی‌تفاوت باشد، افراد بی‌تفاوت در ظلم‌های صورت گرفته علیه مظلومان در طول تاریخ شریک هستند.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ 20 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، علی قشقایی پیش از ظهر یکشنبه در نشست تبیینی روابط‌عمومی‌های چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از ابتدای تاریخ بشریت در تقابل بین حق و باطل قرار داریم، اظهار کرد: هیچ فردی نمی‌تواند نسبت به جریان حق و باطل بی‌تفاوت باشد، افراد بی‌تفاوت در ظلم‌های صورت گرفته علیه مظلومان در طول تاریخ شریک هستند.

معاون پیگیری و اجرایی رئیس جمهور افزود: عدم تشخیص حق علیه باطل، نمی‌تواند بهانه‌ای برای فرار از وظایف دینی باشد، باید حق و باطل را تشخیص دهیم و بر علیه باطل قیام کنیم.

وی با تاکید بر اینکه جریان حق در جامعه همواره اقلیت جامعه و جریان باطل اکثریت جامعه را تشکیل می‌دهد، خاطرنشان کرد: جریان اقلیت با روایت حق می‌توانند بر جریان باطل که همان اکثریت است، پیروز شود.

قشقایی ادامه داد: پس از واقعه کربلا باید با روایت حق، زینب‌گونه رفتار کنید، در غیر این صورت در جریان یزدیان قرار خواهید گرفت.

معاون پیگیری و اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه در شرایط فعلی در دولت در جنگ روایت‌ها قرار داریم، عنوان کرد: زمانی در جنگ روایت پیروز می‌شویم که اصحاب روایت، حق را تشخیص دهند و آن را بیان کنند، کسی از جنگجویان روایت توقع مجیزگویی ندارد، مجیزگو‌ها اهل حق نیستند، در جریان باطل افراد بسیاری در حال مجیزگویی هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید حق را بیان کنیم، گفت: توقع داریم حقایق بیان شود، برای روایت حق باید آن را بشناسیم، با زبان هنر جریان حق را در کشور ترسیم کنیم، روایت باید درست باشد، اهل قلم و رسانه باید حق را روایت کند، حافظه تاریخی مردم ضعیف است، دوران کرونا کم کم در حال فراموشی است، مسائل اقتصادی در آن دوران اولویت نبود، اما اکنون دغدغه‌ها تغییر کرده است.

قشقایی یادآور شد: دولت سیزدهم با واردات گسترده واکسن و مدیریت بیماری کرونا امنیت روانی و جسمی را به کشور هدیه داد، اما این مسئله مورد غفلت واقع شده است، این مسئله در رسانه‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد، نهضت تزریق واکسن در کشور راه افتاد، دولت قبل اعتقادی به کار کردن نداشت

معاون پیگیری و اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت دست خود را به سوی اصحاب رسانه برای روایت واقعیات و کارآمدی نظام جمهوری دراز کرده است، خاطرنشان کرد: دولت قبل توانایی فروش ۲۰۰ هزار نفت را نداشت، میزان صادرات نفت در دولت سیزدهم به ۵۰۰ هزار بشکه در روز رسید، ناکارآمدی فرد را نباید به پای نظام بنویسیم، مردم نباید فراموش کنند.
منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار