مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایلام:
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایلام گفت: تعداد ۱۷۰۰ قطعه کارت هوشمند سوخت به دلایلی همچون اشتباه بودن آدرس ثبت شده، به مراکز پست استان عودت داده شد.
کد خبر: ۱۱۲۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ 19 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ پرویز ایدون مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ای ایلام بیان داشت: تعداد ۱۷۰۰ قطعه کارت هوشمند سوخت به دلایل مختلفی همچون عدم حضور گیرنده در محل، اشتباه بودن آدرس ثبت شده و یا تغییر محل سکونت گیرندگان کارت سوخت آنها عودت داده و در باجه معطله مراکز پست استان نگه داری می‌شود. به منظور جلوگیری از هدر رفت منابع و ارتقاء کیفیت پاسخگویی، مشخصات این کارت‌ها در سایت  scs.niopdc.ir قرار دارد.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه رهگیری مرسولات شرکت ملی پست به آدرس https://tracking.post.ir/ از طریق شماره مرسوله نسبت به موقعیت دقیق مرسوله خود اقدام و در زمان مقرر( به همراه ارائه مدارک معتبر ) جهت اخذ کارت هوشمند سوخت اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌ های نفتی ایلام ادامه داد: هموطنانی که به هر دلیل فاقد کارت هوشمند سوخت می‌باشند در اسرع وقت از طریق دفاتر پلیس +۱۰ جهت صدور کارت سوخت اقدام نمایند و آن دسته از مالکینی که ثبت نام خود را انجام داده و کارت خود را دریافت نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ یا تماس با سامانه ۰۹۶۲۷ بارکد پستی کارت سوخت را دریافت و به اداره پست شهرستان مراجعه نموده و پیگیری لازم را به عمل آورند.

وی یادآور شد: مالکان خودروها در صورت جا گذاشتن کارت سوخت شخصی خود در جایگاه‌ها می‌توانند به آدرس www.scs.niopdc.ir مراجعه و با وارد کردن شماره VIN کارت خودرو، از محل کارت سوخت مطلع شوند و در اسرع وقت آن را دریافت کنند.

ایدون تصریح کرد: همشهریان عزیز می‌توانند از طریق سایت‌های www.post.ir و scs.niopdc.ir از روند صدور یا محل نگهداری کارت سوخت خود اطلاع یابند.

مالکین محترم وسایل نقلیه که کارت سوخت آنها در باجه معطله می‌باشد، در مدت زمان حداکثر سه ماه به همراه مدارک معتبر به ادارات پست مراجعه کنند، در صورت عدم مراجعه در موعد مقرر کارت سوخت امحاء می‌شود و مالک کارت سوخت باید مجدد درخواست صدور کارت سوخت المثنی را ثبت کند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار