استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: اصحاب قلم بر اساس عشق و علاقه این حرفه را انتخاب کردند و با همه توان خود در جهت ارتقا استان در حوزه های مختلف می کوشند.
کد خبر: ۱۱۲۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶ 14 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا شامگاه یکشنبه در آیین گرامیداشت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا و صدای مردم و بیان کننده مشکلات مردم به کارگزاران نظام هستند.

وی نقش آفرینی خبرنگاران در بزنگاه‌های مختلف استان را ارزشمند عنوان کرد و گفت: اصحاب رسانه در برهه‌ها و صحنه های مهم و حساس نقش آفرین بودند که از مصادیق آن حمایت از انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب به استان است.

بهرام نیا با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به استان عنوان کرد: چهار خطه کردن مسیر ایلام - ملکشاهی، پیگیری خط ریلی، فرودگاه آبدانان و تعریض و تکمیل راه های جنوب استان از جمله مصوبات مهم این سفر بود.

وی قلم خبرنگاران را نجات‌بخش ذکر و اضافه کرد: نقش خبرنگاران در توسعه و تعالی همه بخش‌های کشور موثر است.

استاندار ایلام با اشاره به گرامیداشت روز خبرنگار و یاد و خاطره شهید صارمی، خبرنگار خبرگزاری ایرنا، گفت: شهید صارمی به عنوان یک خبرنگار متعهد و اخلاق‌مدار، یک الگو و سمبل برای همه خبرنگاران و فعالان رسانه ای است.

وی یاد و خاطره خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه فقید استان ایلام را گرامیداشت و گفت: جای این خبرنگاران فقید در این جمع خالی است.

استاندار ایلام رسالت خبرنگاران را بسیار حساس دانست و افزود: تلاش و اهتمام خبرنگاران در رساندن پیام مردم به مسئولان و انعکاس مشکلات مردم ارزشمند است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار