مردی که به قتل همسرش متهم است با وجود کشف برخی شواهد منکر ارتکاب این جرم است.
کد خبر: ۱۱۲۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ 13 August 2023

حوادث

به گزارش تابناک تهران، مردی که به قتل همسرش متهم شده در حالی این جنایت را انکار می‌کند که سرنخ‌هایی علیه او وجود دارد.

بازپرس کشیک قتل در ساعات پایانی 10 مردادماه جاری از کشف جسد غرق خون زن جوانی مطلع شد و پس از تحقیقات اولیه دستور بازداشت همسر او را صادر کرد. این مرد در تمام مدت بازداشت منکر ارتکاب قتل بود و به دست آمدن سرنخ جدید نیز باعث نشده است او لب به اعتراف باز کند.

در جدیدترین سرنخی که بدست آمده کارآگاهان پی بردند آثار باروت روی دست و لباس این مرد وجود داشته که نشان از آن دارد که او به سمت همسرش که دخترعمویش هم بوده شلیک کرده است.

ماجرای این قتل حدود ساعت 10 شب سه‌شنبه 10 مرداد امسال به ماموران کلانتری ۱۵۸ کیانشهر اطلاع داده شد و آنها از سوی همکاران‌شان در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان کشف جسد زنی قرار گرفتند که در خانه خود مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود. بنابراین گروهی از ماموران پس از حضور در محل کشف جسد موضوع را به وحید ناصری، بازپرس کشیک قتل اطلاع دادند.

معاینات اولیه حکایت از آن داشت که علت مرگ زن جوان اصابت گلوله به قفسه سینه‌اش است. با دستور بازپرس، تحقیقات پلیسی به اداره دهم آگاهی تهران سپرده شد و در تحقیقات میدانی از محل کشف جسد که در طبقه پنجم آپارتمانی بود، مشخص شد پیکر بی‌جان مقابل ورودی سرویس بهداشتی خانه افتاده بود که از سوی شوهر و مادر مقتول پیدا شده است.این درحالی بود که زیرپای جسد یک کوسن و همچنین یک سلاح شاه‌کش در چندقدمی آن افتاده بود. معاینات تیم پزشکی قانونی نیز حکایت از آن داشت که حدود 4 ساعت از مرگ زن جوان گذشته است.

مادر متوفی که همراه داماد خود جسد دخترش را پیدا کرده بود در تحقیقات به ماموران گفت: دخترم یک سال و نیم پیش برخلاف میلش با پسرعمویش ازدواج کرد و آنها همیشه باهم دعوا داشتند. قبل از اینکه جسد دخترم را پیدا کنیم دامادم آمد سراغم و گفت هرچه به زنش زنگ می‌زند جواب نمی‌دهد و چون کلید نداشته نتوانسته به خانه برود.

این زن ادامه داد: دامادم حدس زده بود که شاید من کلیدی از خانه آنها داشته باشم به همین خاطر سراغم آمده بود، اما من کلید خانه‌ آنها را نداشتم. با این وجود همراه دامادم به خانه آنها رفتیم. هرچه در زدیم دخترم در را باز نکرد و به دامادم گفتم در را بشکند. او به سختی قفل در را شکست و ما وارد خانه شدیم و جسد دخترم را پیدا کردیم.

مرد جوان نیز با تایید ازدواج اجباری خود با دخترعمویش گفت: ما به اجبار خانواده‌ها ازدواج کردیم و فکر می‌کردیم اختلاف‌مان با گذشت زمان کم شود اما بیشتر شد. امروز برای معامله به باغی در اطرف تهران رفته بودم و وقتی تلفن زدم زنم جواب نداد. وقتی هم با موتور به خانه برگشتم در را باز نکرد و با این احتمال که مادرش کلید داشته باشد به خانه او رفتم و بعد هم به خانه آمدیم و در را شکستیم.

در ادامه تحقیقات مشخص شد مرد جوان چند وقت قبل هم مظنون به دست داشتن در انفجاری در کیانشهر بوده که در آن حادثه یک خودرو تویوتا منفجر شده است و یک نفر بر اثر آن جان خود را از دست داده است.

ماموران در ادامه احتمال داند اسلحه‌ای که شلیک مرگبار با آن انجام شده احتمالا متعلق به مرد جوان است، به همین دلیل از دست و لباس او نمونه‌برداری شد. این متهم در پی کشف آثار باروت ناشی از شلیک روی دست و لباسش مدعی شد همسرش خودکشی کرده است. او در جدید‌ترین ادعاهای خود گفت: ازدواج من و دختر عمویم از روی علاقه بوده و زندگی خوبی داشتیم تا اینکه او یکسال و نیم قبل دچار اختلالات روحی و روانی شد و شروع به مصرف قرص کرد، حتی چند بار خودکشی کرد. یکبار آن وقتی بود که من در شهرستان بودم و قرار بود زنم به خانه خواهرم برود اما به خانه خواهرم نرفت و من که نگرانش شده بودم خانوانده خودش را سراغش فرستادم و آنها او را نجات دادند. یکبار دیگر هم وقتی خودم به خانه آمدم متوجه شدم که خودکشی کرده برای همین او را به بیمارستان بردم و چند وقتی هم بود که درگیر شکایت و دادگاه بودیم چون من درخواست طلاق داده بودم.

این مرد همچنین گفته‌های اولیه خود در مورد روز حادثه را تکرار کرد و گفت: زمان حادثه در خانه نبود.بنا به این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت است و تحقیقات از او ادامه دارد.

منبع/رکنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار