مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: گسترش عفاف و حجاب در جامعه با انجام فعالیت‌های فرهنگی متعدد محقق می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶ 12 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از مهر، سرهنگ خضر فقیه ظهر شنبه در نشست هم‌اندیشی با مدیران بنیاد شهید بوشهر با اشاره به تبیین فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اظهار داشت: شایسته است مسئولین فرهنگی با اهتمام ویژه و به طور جهادی بتوانند در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه از طریق فعالیت‌های متعدد فرهنگی، برگزاری همایش‌های تبیینی و بصیرتی این مهم را در جامعه گسترش دهند.

وی با اشاره به عواملی که سبب می‌شوند یک جامعه به آرامش کامل دست پیدا کند تصریح کرد: بهداشت و درمان، مسکن، فضای مجازی و اشتغال از مهم‌ترین عناوینی هستند که اگر یک جامعه به طور کامل از آن‌ها برخوردار باشد آن جامعه به طور کامل در آرامش قرار می‌گیرد.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر خاطرنشان کرد: الگوگیری مسئولین از شهدا سبب عملکرد بهتر آن‌ها در جامعه می‌شود.

وی اضافه کرد: شهدا در راستای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های کشور از مهمترین سرمایه‌های خود یعنی جان، مال و خانواده دل کنده و همه را فدای آن راه حق نمودند در همین راستا شایسته است مسئولین در جهت ادامه دادن راه این قهرمانان از روحیه و ایثارگری آن‌ها در راستای عملکرد هرچه بهتر در کشور الگوگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار