معاون اموراقتصادی استاندار همدان در آیین افتتاحیه نمایشگاه گفت: با توجه به اتفاقات خوب اقتصادی که به همت استاندار محترم در استان رخ داده است حرکت خوب و موثر اقتصادی استان را شاهد هستیم.
کد خبر: ۱۱۱۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۷ 09 August 2023

 نهمین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش و صنایع وابسته آن با حضور مدیران اقتصادی و تولیدکنندگان حوزه چرم و هیات تجاری اقلیم کردستان در نمایشگاه دائمی و بین المللی همدان افتتاح شد.

به گزارش تابناک همدان، معاون اموراقتصادی استاندار همدان در آیین افتتاحیه نمایشگاه گفت: با توجه به اتفاقات خوب اقتصادی که به همت استاندار محترم در استان رخ داده است حرکت خوب و موثراقتصادی استان را شاهد هستیم.افتتاح نهمین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش و صنایع وابسته در همدان

 سید مجتبی حسینی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌ها نقش به سزایی در تحقق این امر دارند، افزود: از موفقیت‌های استان می‌توان به ارسال و صادرات توانمندی‌ها و دستاورد‌ها و ظرفیت‌های تولیدی استان به سایر استان‌های کشور و همچنین به کشور‌های منطقه اشاره کنیم.

وی با اشاره به حضور هیات تجاری از اقلیم کردستان در نهمین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش و صنایع وابسته چرم در همدان نیز گفت: امروز در این نمایشگاه میزبان هیات تجاری از اقلیم کردستان عراق بودیم که در حوزه چرم و کیف و کفش فعال هستند که واردات خوبی از ایران دارند وتعاملات و توافق نامه و تفاهم نامه‌های خوبی را با مجموعه‌های خصوصی استان داشتند.

 حسینی در پایان اظهار امیدواری کرد و افزود: امیدواریم با کمک خداوند شاهد توسعه صنعت و توسعه صادرات استان باشیم و تحقق این امر تلاش بخش خصوصی و حمایت‌های استاندار محترم و همراهی دستگاه‌های اقتصادی را می‌طلبد.

لازم به ذکر است، حدود ۶۰ غرفه از ۷ استان در نمایشگاه حضور دارند که علاقمندان می‌توانند از ۱۷ تا ۲۰ مرداد از این نمایشگاه بازدید کنند.

افتتاح نهمین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش و صنایع وابسته در همدان

افتتاح نهمین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش و صنایع وابسته در همدان

افتتاح نهمین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش و صنایع وابسته در همدان

افتتاح نهمین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش و صنایع وابسته در همدانافتتاح نهمین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش و صنایع وابسته در همدانافتتاح نهمین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش و صنایع وابسته در همدانافتتاح نهمین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش و صنایع وابسته در همدانافتتاح نهمین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش و صنایع وابسته در همدان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار