استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: اگر فعالیت جهاد دانشگاهی در حوزه درمان ناباروری با توریسم درمانی همراه شود و بازار عراق را به دست آورد زمینه مناسبی برای ایجاد اشتغال در استان کرمانشاه فراهم خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲ 03 August 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی، امروز (پنجشنبه) در نشست با رئیس جهاد دانشگاهی کشور و جمعی از مسئولین سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه اظهار کرد: کرمانشاه دارای فرصت‌ها و ظرفیت‌های ارزشمندی است.

وی افزود: مشکلاتی در استان وجود دارد اما مجموعه‌ای از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها در کرمانشاه داریم که هر یک زمینه و فضایی برای کار و تلاش بسیار فراهم می‌کنند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: عدم شناخت ظرفیت‌های استان کرمانشاه منجر به ایجاد محرومیت در این استان شده است و محرومیت زدایی در پی شناخت و به کارگیری ظرفیت و فرصت‌های موجود ایجاد می‌شود.

وی گفت: مجموعه‌هایی مانند جهاد دانشگاهی با تمرکز بر شناخت ظرفیت‌های استان کرمانشاه و سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ نقش عمده‌ای در محرومیت زدایی ایفا می‌کنند.

صحرایی تاکید کرد: مرز در این استان یک ظرفیت بسیار مهم است که از ظرفیت آن به خوبی استفاده نشده است.

وی بیان کرد: مرز در استان کرمانشاه فراهم کننده ثروت، رفاه و آرامش است و ما باید از این فرصت ارزشمند بهره ببریم.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: اگر فعالیت جهاد دانشگاهی در حوزه درمان ناباروری با توریسم درمانی همراه شود و بازار عراق را به دست آورد زمینه مناسبی برای ایجاد اشتغال در استان کرمانشاه فراهم خواهد شد.

مدیر ارشد استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون سالانه ۲۰ میلیون تن تولیدات معدنی و ۱۲۰ میلیون تن تولیدات صنعتی در استان کرمانشاه داریم. 

وی افزود: این تولیدات خام فروشی شده و یا در سطوح صنعتی، چرخه ارزش افزوده آن ناقص مانده و این باعث شده از ثمره چنین ظرفیت‌هایی بی‌بهره بمانیم.

به گفته صحرایی هریک از این فرصت‌ها و ظرفیت‌ها زمینه کار وسیع برای نهادهای علمی مانند جهاد دانشگاهی فراهم می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار