صبح امروز در جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر قم محسن محرری با 7 رای از 13 رای توانست همچنان بر کرسی ریاست شورای شهر قم تکیه بزند.
کد خبر: ۱۱۱۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴ 01 August 2023

به گزارش تابناک قم، پس از حواشی روز گذشته انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم، صبح امروز با حضور احمد امیرآبادی و مجتبی ذوالنور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در محل سالن جلسات شهید باکری، 13 عضو شورای شهر قم پشت صندلی های خود حاضر شدند تا سرنوشت هیات رییسه شورای قم را برای یک دوره یک ساله رقم بزنند.

در این میان نتیجه قابل پیشبینی، ادامه ریاست محسن محرری از اتاق خارج شد و با ترک کرسی نائب رئیسی توسط محمود مسگری، حسن طلایی عضو با سابقه و تازه وارد شورای شهر بر این صندلی تکیه زد و به ترتیب نرجس نیازمند، ماشاالله سعادتمند و روح الله امرالهی منشی اول، منشی دوم و سخنگو ی شورای شهر قم شدند.
 
در سومین دوره انتخابات دوره ششم شورای اسلامی شهر قم، محسن محرری و سید محمدحسین دهناد برای ریاست شورا کاندید شدند که در نهایت محرری با هفت رأی رئیس شورا شد.

محمود مسگری و حسن طلایی برای نائب رئیسی شورای شهر کاندید شدند که هفت نفر از شورا به حسن طلایی رأی مثبت دادند و همچنین با هفت رأی مثبت نرجس نیازمند به‌عنوان منشی اول و ماشالله سعادتمند به‌عنوان منشی دوم انتخاب شدند.

روح الله امرالهی و مصطفی ملایی نیز برای جایگاه سخنگویی شورای شهر قم کاندید شدند که در نهایت امرالهی سخنگوی شورا شد.

همچنین حواشی پیرامون تغییر ریاست کمیسیون فرهنگی هم به جایی نرسید و مصطفی ملایی فعلا در سمت خود استوار ماند.
 
6 عضو شورای شهر که در جلسه روز گذشته غیبت داشتند، به هفت نفر منتخب امروز یا رأی منفی دادند یا رأی ندادند. 
 
منتظر خواهیم ماند‌ تا ببینیم آیا ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم،‌ می تواند سکان هدایت شهر‌ را با اقتدار به ساحل آرامش و پیشرفت ببرد و یا حواشی نا تمام این دوره شورای شهر قم، ادامه خواهد داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار