مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اقدامات زیرساختی انجام شده در پایانه مرزی مهران جهت سهولت در تردد زائران قبل از ایام اربعین پیش رو گفت: عملیات اجرایی بهسازی بخش های مختلف پایانه با جدیت تمام در دست اجراست.
کد خبر: ۱۱۱۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴ 30 July 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ سید زاهدین چشمه خاور  اظهار داشت: عملیات اجرایی بهسازی و دیوارکشی سایبان ضلع شمالی پایانه برکت تکمیل شده و کار نصب سردرب این پایانه نیز انجام شده است.

وی با اشاره به احداث جایگاه استقرار شرکت های حمل و نقل مسافری در پایانه برکت یادآور شد: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در مراحل نهایی تکمیل شدن است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام تاکید کرد: احداث ساختمان محل استقرار نیروهای خدمات رسان، نظارت و کنترل پایانه برکت نیز با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در دست اقدام است.

جانمایی زیرساخت های پایانه برکت مرز مهران در مراحل پایانی است

چشمه خاور ادامه داد: حصارکشی پیرامونی پایانه برکت با ۴۰ درصد پیشرفت، پروژه بهسازی ، اجرای بیس و آسفالت محوطه پایانه برکت پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد و احداث زائرسرا به مساحت یک هزار و ۸۰ متر مربع با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در دست اجراست.

وی از احداث ۹۰ چشمه سرویس بهداشتی با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی خبر داد و افزود: احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی پیش ساخته نیز در دست اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام احداث سکو و سایبان جداکننده محوطه مسافری از محوطه اتوبوس با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد و اصلاح شبکه توزیع برق (نصب هشت عدد ترانس برق) را از دیگر اقدامات انجام شده در پایانه مرزی مهران بیان کرد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار