رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد از آماده‌باش بیش از ۸۵۰ نیروی دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرداری در ماه محرم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ 24 July 2023

 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، فاطمه زارع اظهار کرد: دستگاه های خدمات رسان شهرداری از جمله سازمان آتش نشانی، پسماند، سیما و منظر و حوزه خدمات شهری مناطق پنچگانه شهرداری در ماه محرم و هنگام مراسم عزاداری به صورت آماده باش در خدمت شهروندان هستند و بیش از ۸۵۰ نیرو در سطح شهر برای خدمات رسانی حضور دارند.
 
رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری ادامه داد: حفظ ایمنی شهر یکی از الویت های مدیریت شهری در ایام محرم است و سازمان آتش نشانی شهرداری مقرر شد در برنامه های عزاداری پرجمعیت مستقر باشد تا از خطرات احتمالی جلوگیری کنند.
 
وی در راستای حفظ بهداشت عمومی شهر و برگزاری مراسم عزاداری باشکوه با تأکید بر این‌ که پاکیزه نگه‌داشتن شهر بدون همراهی و همکاری مردم امکان‌پذیر نیست گفت: عوامل اجرایی و نظارتی حوزه خدمات شهری مناطق پنجگانه شهرداری همزمان با آغاز ماه محرم و با هدف حفظ بهداشت شهروندان و پاکیزه نگهداشتن معابر سطح شهر با تمام توان در خدمت عزاداران حسینی هستند.
 
رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری افزود: همچنین هماهنگی لازم برای جمع آوری و حمل پسماند های تر و خشک تولید شده به صورت مستمر و در طول شبانه روز در دستور کار سازمان پسماند شهرداری قرار گرفته است.
 
زارع بیان کرد: شهرداری با نصب بنر با مضامین ماه محرم در نقاط مختلف شهر و سیاه‌پوش کردن فضاهای شهری ، چهره شهر را برای حضور دسته‌ها و هیئت‌های عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آماده نموده است.
 
وی اظهار امیدواری کرد با تلاش شبانه‌روزی کارکنان شهرداري و همياري  شهروندان در اين ايام، شاهد برگزاری هر چه‌بهتر و باشکوه‌تر آیین‌های عزاداری ماه محرم به‌ویژه روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار