کد خبر: ۱۱۱۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴ 22 July 2023
به گزارش تابناک مازندران ، مدیر جهاد کشاورزی بهشهر از پایش 52 واحد فروشندگی سموم کشاورزی این شهرستان تیرماه امسال خبر داد.

بر اساس این گزارش، غلامرضا قنبری با اشاره به فعالیت 55 واحد فروشگاه عرضه کننده سموم کشاورزی در شهرستان بهشهر، اظهار کرد: تیرماه امسال 52 واحد فروشندگی سموم کشاورزی این شهرستان توسط کارشناسان حفظ نباتات این مدیریت پایش شد.

 

وی هدف از این بازرسی ها را ارتقای سلامت جامعه و کاهش مصرف سموم، پایش و جلوگیری از توزیع سموم غیرمجاز، حذفی، تاریخ گذشته و گرانفروشی برشمرد و تصریح کرد: در این بازرسی ها، بررسی های لازم در خصوص پروانه فروشندگی سموم، پروانه اشتغال به کار مسوول فنی فروشگاه ها، کنترل تاریخ و قیمت سموم موجود در فروشگاه ها، فاکتورهای خرید و دفاتر فروش انجام شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر تاکید کرد: هرگونه تغییر در بسته بندی و دخل و تصرف در محتوا و برچسب سموم ممنوع بوده و درج تاریخ تولید و انقضا بر روی بسته بندی الزامی است.

 

قنبری به فروشندگان توصیه کرد در اسرع وقت نسبت به دریافت پروانه از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اقدام کنند در غیر اینصورت فروشگاه آنها پلمپ شده و با آنان برخورد قانونی خواهد شد. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار