پیام تسلیت بخشدارمرکزی شهرستان املش به مناسبت فرارسیدن ایام ماه محرم
عبدالحسین حسن پور با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، شهادت سالار آزادگان جهان و سید و سرور شهیدان اسلام حضرت امام حسین(ع) را به همه حق طلبان و آزادگان جهان وشیعیان تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۱۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹ 19 July 2023

متن پیام عبدالحسین حسن پور به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

محرم یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است و حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان‌های پاکدل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان گذشتند و فلسفه زندگی همراه با بینش وسیع، استقامت در مقابل ظالم و آزادگی و پایمردی در راه حق و تلاش برای اصلاح انحرافات را معنا بخشیدند.

اگرچه قرن ها از حادثه کربلا میگذرد اما واقعه عاشورا هنوز زنده است و جان ها همچنان شیفته ‌ی پیام کربلاست، واقعیتی که موجب گشته تا مجالس ماتم حسینی هرساله پر شورتر و پر محتواتر و با شکوه تراز قبل برگزار شده و عشق و محبت و ارادت خاص مردم به اباعبدالله الحسین(ع) بیش از گذشته شود.

اینجانب فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو یار باوفایش را به همه حق طلبان و آزادگان امت اسلامی و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(س) و مردم عزادار و متدین شهرستان املش و عموم مدیران ؛فرمانداراملش و کارکنان دستگاه های اجرایی تسلیت عرض میکنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار