استاندار خوزستان گفت:مردم استان به کوری چشم دشمنان و همه کسانی که نمی‌خواهند عزت انقلاب اسلامی را ببینند، انتخابات باشکوهی را رقم زده و حماسه‌ساز می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۱۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴ 18 July 2023

سیدعلی اکبر حسینی محراب روز سه‌شنبه در نشست ستاد انتخابات خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهار کرد: از چندی پیش ستاد انتخابات در استان شکل گرفته و جلسات کمیته‌های مختلف در حال برگزاری است.

وی افزود: جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون انتخابات مختلفی برگزار کرده و خوزستانی‌ها همیشه بیشترین حضور را در پای صندوق‌ها رای داشته‌اند.

استاندار خوزستان گفت: قطعا مردم استان به کوری چشم دشمنان و همه کسانی که نمی‌خواهند عزت انقلاب اسلامی را ببینند، انتخابات باشکوهی را رقم زده و حماسه‌ساز می‌شوند.

وی با بیان اینکه آموزش مجریان برای برگزاری انتخاباتی قانون‌مند، لازم است افزود: تا الان چندین جلسه برای معاونین سیاسی استانداری‌ها و فرمانداران برگزار شده و در آینده برای مجریان و کسانی که پای صندوق‌های رای هستند، دوره‌های آموزشی لازم انجام می‌شود.

حسینی محراب به ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیدا اشاره کرد و گفت: در اختیار گذاشتن امکانات دولتی، طبق قانون برای کاندیدا ممنوع است و این موضوع باید مدنظر فرمانداران باشد.

استاندار خوزستان گفت: بودجه امسال برای انتخابات افزایش یافته بود و سعی می کنیم اعتبار قابل قبولی در اختیار فرمانداران قرار دهیم.

وی در پایان گفت: جلسات ستاد انتخابات استان به طور مستمر برگزار و آسیب شناسی لازم انجام می شود تا مردم به نحو احسن پای صندوق‌ها بیایند.

گفتنی است انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار