به قلم غلامرضا شریعتی نماینده مازندرانی مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی : انبوه بیکاران و اندوه خانواده‌ها، رنج و درد سال‌های متمادی این دیار است.
کد خبر: ۱۱۱۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵ 07 July 2023

 

انبوه بیکاران و اندوه خانواده‌ها، رنج و درد سال‌های متمادی این دیار است  

به گزارش تابناک مازندران، غلامرضا شریعتی نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی مطالبی درباره «انبوه بیکاران و اندوه خانواده‌ها، رنج و درد سال‌های متمادی این دیار است» نوشته است که به شرح زیر است:

مدیران عزیز وزارت خانه ای و سازمان نشین!!  سال‌های سال، مازندران را به چشم توریستی نگاه کرده‌اید و عجبا که حجم عظیم پسماند، با بودجه‌های قطره چکانی شما برای دفع پسماند و مدیریت زباله همخوانی ندارد.

عجیب است که صدای مدیران دولت خود را نمیشنوید و انتظار آنکه دولت پایتخت، صدای دولت مستقر در استان را باید بشنود و اینها مدیران دلسوز دولت شما هستند که بجای همراهی با هیاهوی سلبریتی‌ها، مردم واقعی را شناخته‌اند و سبد «سرمایه اجتماعی» را در صف مردم گذاشته اند چراکه از برخی سلبریتی‌های هرهری مذهب، انتظاری جز نمایش‌های پارادوکسیکال نیست.

آری، کار سختی نیست، نمایش بچه‌های یوزپلنگ و لشگرکشی های توییتری و هشتک های «سلام پیروز» و «خداحافظ پیروز» و مجازی‌بازی‌هایی که هیچ انباشتی از توسعه ندارد.
آری در نگاه شما و البته زبان کینه‌توزانه و طعنه‌های نیروهای نیابتی شما در برخی از ان‌جی‌او ها و گروه های مجازی، امثال ما را به طعنه، نظامی و سرهنگ خطاب می‌کنید و بعضی نیز، پاسدار بودن ما را، بی‌سواد بودن ما جلوه می‌دهند. اما خون و شرف ما، در گرو این مملکت... آبروی ما، در برابر خون آن همه شاهد و شهید، متاع ارزشمندی نیست.

آری امثال ما بیسواد‌ها، بارها به شما گفته‌ایم که؛ توسعه، روند انباشتی عقلانیت است نه «روند انباشتی ممانعت» و بخش نامه های مکرر و  «استعلام محوری پیشا‌فعالیت» برای هرگونه پروژه بومگردی محلی و کوچک ، و نهایتا دلسرد نمودن «سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران» در سطح خُرد روستایی و کَلان شهری

عجبا عجبا که بنظر می‌رسد، فرزندان پلنگ و یوزپلنگ، از فرزندان واقعی این ملت، برای شما عزیز باشد و خیل جوانان بیکار را، عزیز نمیدانید و «انشالله چنین نباشد».
همه دغدغه ما، احیای عقلانیتی ست که در قربانگاه بوروکراسی عظیم اداری و استعلام محور برخی دستگاه‌ها، ذبح شده است و متاسفانه، گزاره‌های بنیادین توسعه و تقویت پیشران‌های توسعه، در پیشگاه «رفتار و گفتار رومانتیک» سلاخی شده است.

اسمع‌ .... افهم... یا فلان ابن فلان ... مرگ پیش روی همه‌ی ماست و یوم الحساب، در پیشگاه خدا، سرنوشت محتوم ماست.

 

دفتر ارتباط مردمی دکتر غلامرضا شریعتی نماینده مردم شریف شهرستانهای نکا، بهشهر گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ...
شهرستان نکا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار