کد خبر: ۱۱۱۳۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹ 06 July 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران سرآغاز حوادث ناگواری همچون عاشورا را فاصله از غدیر دانست و گفت: نباید ولایت را مظلوم و خانه‌نشین کنیم درس غدیر درس حمایت از ولایت و درس ایستادگی پای پرچم ولایت است.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در همایش پیام آسمانی غدیر که در سالن اهل بیت (ع) ساری برگزار شد، اظهار کرد: امام صادق (ع) از پدر بزرگوارشان نقل کردند که ابلیس چهار بار صدای ناله‌اش به آسمان بلند شده است.

وی افزود: اول آن روزی که مورد لعنت خدا قرار گرفته، دوم روزی که از آسمان معنویت خارج شده و به زمین رانده شده، سوم در روز بعثت و چهارم در روز غدیر هم صدای ناله شیطان برخاست که نشان‌دهنده این است که در غدیر یک حادثه مهم اتفاق افتاده که برای شیطان و شیطان‌صفتان بسیار کوبنده بوده است.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: امروز هم در مصاف با شیاطین و فرهنگ شیاطین اگر به غدیر نزدیک شویم قطعا پیروز و اگر دور شویم قطعا شکست خواهیم خورد، سرآمد و آغاز همه مصائب و حوادث ناگوار اعم از جریانی که در خانه علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و همچنین حادثه عاشورا فاصله با غدیر بوده است که اگر این فاصله نبود دنیا گلستان می‌شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران اعلام کرد: امروز به برکت ولایت، انقلاب اسلامی شکل گرفت و به برکت انقلاب یک نظام ولایی در مملکت مستقر شده است و در حال نزدیک شدن به کانون هدایت و صلاح هستیم، البته اصلش این است که به ظهور برسیم اما ولایت فقیه نیز پرتوی از آن است.

این مسئول با بیان اینکه باید قبول کنیم که در طول تاریخ تفکر دین منهای سیاست این سیاست و تفکر خطرناک و نهادینه شده در میان بخش‌هایی از حوزه‌های علمیه بود، گریستیم اما همان راه را تصریح کرد: اما به برکت انقلاب پرچم ولایت به‌عنوان نظام حاکم در این سرزمین برافراشته شده و به سمت جهادی شدن پیش می‌رود.

وی در پایان تاکید کرد: باید یاد گرفته باشیم که دیگر ولایت را مظلوم و خانه‌نشین نکنیم درس غدیر درس حمایت از ولایت است، درس ایستادگی پای پرچم ولایت است. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار