کد خبر: ۱۱۱۳۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷ 05 July 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ساری سرهنگ پاسدارسید ابراهیم شریفی ضمن تبریک عید سعید غدیر خم از برپایی غریب به ۲۰۰ موکب به همت پایگاههای بسیج و ارگانهای دولتی در سطح شهرستان ساری خبر داد و گفت : غدیر واسطه فیض الهی با بشریت است که در آن دین الهی تکمیل می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری در ادامه افزود : عشق به اهل بیت عصمت و طهارت در بسیج متبلور است و از مسیر این تبلور چشم انداز حکومت جهانی حضرت حجت متصور می شود.
وی ادامه داد: موکبهایی که در سطح شهر برپا می گردد در قالب برنامه های متنوع فرهنگی چون پذیرایی،مسابقات سرگرمی،مولودی خوانی،اجرای نمایش هنری،اجرای زنده سرود،نمایشگاه کتاب،اسنداپ کمدی،هدیه کودک،نمایشگاه عفاف و حجاب،مشاوره حقوقی و پرسش و پاسخ احکام،ایستگاه سلامت،مشاوره پزشکی،ایستگاه عکس و دیگر برنامه های فرهنگی اجرا خواهد شد.
سرهنگ شریفی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از سایر دستگاههای دولتی خاطر نشان کرد : در کنار پایگاههای بسیج ، نهادها و دستگاههای دولتی نیز در برگزاری جشن غدیر و برپایی موکبها مشارکت و همکاری داشته اند که بدین واسطه از همکاری همه آنان تشکر و قدر دانی میکنم.
خبرگزاری_بسیج_شهرستان_ساری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار