رئیس کل دادگستری گیلان؛
رئیس کل دادگستری گیلان با حضور لنگرود با بیان اینکه امروز فقط باید بین مردم امید تولید کنیم، گفت: کسی حق ندارد آرامش فکری مردم را بر هم بزند.
کد خبر: ۱۱۱۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸ 05 July 2023

کسی حق ندارد آرامش فکری مردم را بر هم بزندکسی حق ندارد آرامش فکری مردم را بر هم بزند

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی صبح روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان لنگرود، با بیان اینکه دشمن در همه عرصه ها و فازها برای ایجاد چالش و براندازی نظام اسلامی سرمایه گذاری کرده است، گفت: امروز دشمن به این نتیجه رسیده که برای خدشه وارد کردن به انقلاب باید وحدت و انسجام ما را بگیرد.

وی با اشاره به تاکید امام راحل و رهبر انقلاب همواره بر حفظ وحدت بوده، افزود: طبق بیانات امامین انقلاب زمانی نظام ما آسیب می بیند که با یکدیگر دشمنی کنیم و مقابل هم قرار بگیریم و پراکنده شویم.

رئیس کل دادگستری گیلان، نفاق و چند دستگی را نقطه آسیب و چالش برای جامعه ما دانست و تصریح کرد: باید برای حفظ وحدت و انسجام تلاش کنیم؛ خوشبختانه در شهرستان لنگرود شاهد این انسجام هستیم که نشان دهنده بینش صحیح سیاسی، اجتماعی و دینی مسئولان ارشد است.

حجت الاسلام خلیلی وحدت را لازمه ترسیم افق آینده حرکت نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: وحدت کارکردها را تقویت می کند و مسیر پیشرفت را تسریع می بخشد.

وی ضمن قدردانی از نماینده دولت در شهرستان لنگرود و امام جمعه شهرستان لنگرود به خاطر تقویت وحدت و انسجام و هماهنگی مدیریتی، اضافه کرد: در این شهرستان کمترین مشکل و بیشترین پیشرفت را داریم و امروز به مسئولانی دلسوز نیاز داریم که ناهماهنگی را از بین ببرند و به سمت آرامش و امیدآفرینی در جامعه حرکت کنند.

رئیس کل دادگستری گیلان از روسای دادگستری های شهرستانی خواست نهایت همکاری و هماهنگی را با ائمه جمعه و مجموعه مدیریتی داشته باشند و گفت: هرجا احساس کنیم که بین دو مدیر ناهماهنگی و درگیری وجود دارد باید نشانه شیطان و نفاق را مشاهده کرد، در گذشته منافقین از خبرهای جعلی استفاده می کردند تا کشور را دچار التهاب کنند، اما امروز منبع بسیاری از رسانه های معاند خبرهای تولید شده در داخل کشور است که از طریق مسئولان بیان و منتشر می شود.

وی متذکر شد: تلاش ها و اقدامات مسئولان باید در جامعه منعکس شود؛ البته کمبودهایی نیز وجود دارد که نیازمند همت بیشتر است، اما باید کارهای انجام شده دولت و قوه قضائیه و سایر مسئولان را به مردم عرضه کنیم.

حجت الاسلام خلیلی، مایوس شدن مردم را مساوی ورود دشمن به عرصه دانست و یادآور شد: مسئولان باید در بین مردم باشند تا مردم تلاش مسئولان را ببینند ولو اینکه تمام انتظارات آنها برآورده نشود.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه اگر مردم تلاش مسئولان را ببینند از دستاوردها در مقابل هجمه ها دفاع می کنند، افزود: اما اگر این تلاش ها برای مردم گفته نشود، نباید انتظار حمایت از آنان را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز فقط باید بین مردم امید تولید کنیم، گفت: اینکه امروز ذهن مردم لنگرود آرام است از شما مسئولان قدردانی میکنم، کسی حق ندارد آرامش فکری مردم را بر هم بزند و باید با بر هم زنندگان آرامش جامعه برخورد شود.

رئیس کل دادگستری گیلان، گذشت را یک آموزه دینی دانست و اضافه کرد: در صورت مشاهده برخورد نامناسب از یک نهاد یا مسئول باید گذشت داشته باشیم تا موجب هماهنگی شویم و مشکلات مردم را حل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر می خواهیم به مردم خدمت کنیم باید اختلافات را کنار بگذاریم

در ادامه دکتر محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود ودکتر یوسفی ریس دادگستری شهرستان لنگرود هریک در خصوص مشکلات شهرستان را مورد تاکید قرار دادند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار