مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: 26 مهر روز تربیت بدنی و ورزش روز تذکر بر قدر دانستن سلامتی است و سلامتی هدیه ای الهی است که به خود فرد تعلق ندارد بلکه به خانواده و جامعه تعلق داشته و تنها را حفظ این هدیه الهی ورزش و تحرک جسمانی است.
کد خبر: ۱۱۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷ 13 October 2015

به گزارش تابناک تبریز ، سید محمد شروین اسبقیان در نشست ستاد گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش گفت : برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش بر در راستای ایجاد نشاط و شادابی و سلامتی و توسعه ورزش قهرمانی ، همگانی و برنامه های فرهنگی برای جوانان اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم افزایش شادی و نشاط در بین مردم افزود:ما باید با برگزاری هرچه بهتر این هفته موجب شادی و نشاط در زندگی مردم بیشتر از گذشته شویم. همه از وجود شادابی و نشاط در ورزش همگانی با خبر هستند و برهمین اساس سعی ما بر این است در این هفته تمامی قشرهای مختلف مردم روی به ورزش کردن بیاورند.

رئیس ستاد هفته تربیت بدنی در آذربایجانشرقی از تدارک برنامه های مختلف با کمک دستگاهها برای این هفته خبر داد و گفت : با توجه به تاکیدات رئیس جمهور و دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان رویکرد برنامه های ما در این هفته توسعه و ترویج ورزش برای همه ، برگزاری رقابتهای مختلف ورزشی در جهت توسعه ورزش قهرمانی و برنامه های فرهنگی با محوریت جوانان خواهد بود و امیدوارم گام محکمی برای پیشرفت ورزش برداریم.

اسبقیان در ادامه بیان داشت : 26 مهر روز تربیت بدنی و ورزش روز تذکر بر قدر دانستن سلامتی است و سلامتی هدیه ای الهی است که به خود فرد تعلق ندارد بلکه به خانواده و جامعه تعلق داشته و تنها را حفظ این هدیه الهی ورزش و تحرک جسمانی است.

وی افزود : ورزش با قصد سلامتی و حفظ آن زیبنده است و ورزش راه اساسی برای کاهش معضلات اجتماعی ، جسمانی و روحی و روانی در جامعه است.

سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در خصوص روز شمار و برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت : بر این اساس برنامه های ستاد هفته تربیت بدنی و ورزش از 20 مهر آغاز میشود و در سراسر استان همایش های پیاده روی و کوهروی و دوچرخه سواری برگزار خواهد شد.

وی در خصوص تعداد برنامه ها و روزشمار هفته تربیت بدنی و ورزش افزود : در هفته تربیت بدنی و ورزش در آذربایجانشرقی بیش از 400 برنامه فرهنگی و ورزشی برگزار خواهد شد .

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی افزود : این اداره کل توسعه ورزش همگانی و قهرمانی را با رویکرد علمی و فرهنگی را دنبال می کند و اداره کل ورزش و جوانان در راستای سیاست های کلان نظام جمهوری اسلامی و دولت عدالت محور، توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و برنامه های فرهنگی با محوریت جوانان را در دستور کار قرار دارد.

سید محمد شروین اسبقیان تصریح کرد : راه اندازی و توسعه پایگاههای ورزش قهرمانی و استعدادیابی در استان ، همایشهای بزرگ کوهروی همگانی و خانوادگی در سراسر استان ، همایش بزرگ ورزش صبحگاهی در سراسر استان ، حضور پرشور جامعه ورزشی در نماز عبادی و سیاسی جمعه در تمامی شهرستانها ، سخنرانی امام جماعت در خصوص اهمیت ورزش در خطبه های نماز جمعه ، سخنرانی رییس ادارات ورزش و جوانان شهرستانها در خطبه های پیش از نماز جمعه ، حضور جامعه ورزشی در مزار شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و تجدید بیعت با آرمانهای امام ارحل و شهدا ، دیدار جامعه ورزشی با خانواده شهداء و صدها همایش و مسابقه بزرگ استانی و کشوری در استان برگزار خواهد شد.

هفته تربیت بدنی و ورزش به جهت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان از 20 مهر الی 26 مهر در حال برگزاری است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :