معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از آغاز سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵ 26 June 2023

تابناک فارس به نقل از به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمد علوی تبار گفت: براساس شیوه نامه ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ وتقویم زمانی مندرج در آن، ثبت سفارش فردی و گروهی کتاب‌های درسی پایه اول دوره ابتدایی (عادی و استثنایی)، آمادگی مقدماتی (پیش دبستانی استثنایی)، پایه هفتم (دوره اول متوسطه و دوره اول متوسطه پیش حرفه‌ای استثنایی)، پایه دهم (دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه حرفه‌ای استثنایی) از روز دوشنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۲ آغاز و تا ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به پنجره هوشمند دولت الکترونیک به نشانی my.gov.ir و پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و سامانه irtextbook.ir به دو شیوه فردی و گروهی و برابر جدول تقویم زمانی اعلام شده برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

ثبت سفارش در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، فقط در صورتی امکان پذیر است که ثبت نام دانش آموز توسط مدرسه برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ در سامانه سیدا نهایی شده باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار